بلاگ 1401

۱۰ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کمپرسور کولر کمری یکی از قطعات مهم در سیستم های خنک کننده خودرو ها است ، همانطور که میدانید کولر از جمله آپشن های کاربردی در هر خودرو است که اهمیت آن در فصول گرم سال آشکار میشود و تویوتا کمری از آن بی بهره نیست و موجب خنک کردن و کاهش دمای داخل خودرو میشود و علاوه بر آن میتواند رطوبت محیط را کاهش داده و موجب تهویه هوا شود.

سیستم کولر در خودرو ها و از جمله تویوتا کمری کولر گازی است که وجود کمپرسور کولر برای به گردش درآوردن گاز خنک کننده در خودرو لازم و ضروری است.

کمپرسور کولر کمری | کمپرسور کولر استوک کمری

کارکرد کمپرسور ‌کولر ‌در تویوتا کمری

کمپرسور‌ تویوتا کمری یک متراکم کننده فیزیکی است که از یک یا چند سیلندر و پیستون تشکیل شده و وظیفه آن این است که هوا را از داخل موتور گرفته و از طریق سوپاپ‌، به داخل سیلندر میفرستد. در این مرحله، سرمای ایجاد شده از طریق لوله‌ها به اوپراتور رسیده و به وسیله فن، وارد کابین خودرو می‌شود.

کمپرسور ‌کولر در کمری باعث می شود گاز خنک کننده را از اوپراتور به کندانسور بیاورد و دوباره پس از طی مسیر به اوپراتور باز گرداند. این تغییر عموماً باعث افزایش دمای سیال می‌شود که با استفاده از این گاز داغ، و طی کردن چند فرایند دمای محیط را کاهش می‌دهد.

کمپرسور های ‌کولر در تویوتا کمری ممکن است بنا به دلایلی از جمله خراب و معیوب بودن کلاچ، فرسوده شدن باتری خودرو، وجود فاصله میان پولی و کلاچ، خراب بودن ترموستات ماشین و خراب بودن رله کمپرسور خراب شوند و نیاز به تعویض داشته باشند.

اگر متوجه خراب بودن و یا معیوب بودن کمپرسور در خودرو شدید لازم است که در اولین فرصت آن را تعمیر و یا تعویض کنید برای خرید کمپرسور کمری میتوانید انواع کمپرسور های نو و یا استوک را خریداری نمایید.

از جمله علائمی که نشان دهنده خرابی کمپرسور ‌کولر کمری است میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

تولید سرو صدای زیاد

نشت گاز مبرد

انتشار بوی نامطبوع از کولر

کارکرد کمپرسور ‌کولر ‌در کمری

کمپرسور‌ کولر دست دوم کمری

اگر کمپرسور ‌کولر کمری خراب شود و نیاز به تعویض داشته باشد 2 راه پیش روی شما قرار دارد میتوانید انواع کمپرسور های نو و یا استوک و دسته دوم را از بازار لوازم یدکی خودرو خریداری کرده و بر روی خودرو نصب نمایید.

خرید کمپرسور های دست دوم از نظر هزینه ای به صرفه تر بوده و میتوانید با صرف هزینه کمتر صاحب یک کمپرسور کار راه انداز شوید.

اما نکته ای که در مورد خرید کمپرسور های دست دوم و استوک باید به آن توجه داشته باشید این است که از یک فروشگاه معتبر و باسابقه خرید کنید.

کمپرسور‌ کولر دست دوم کمری

خرید کمپرسور ‌کولر استوک کمری

فروشگاه استوک دهنمکی انواع کمپرسور کولر تویوتا از جمله ‌کمری را به صورت نو و دست دوم و استوک برای شما عزیزان فراهم کرده است و تمامی این قطعات زیر نظر کارشناسان خبره بررسی شده است تا صحت و سلامت آنها مورد تایید قرار گیرد.

بنابراین اگر برای خرید کمپرسور کمری به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید میتوانید با خیال راحت و به صورت اینترنتی از فروشگاه استوک دهنمکی خرید نمایید.

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

معرفی کمپرسور کولر سراتو

کمپرسور کولر سراتو یکی از قطعات مهم در سیستم های خنک کننده خودرو ها است ، همانطور که میدانید کولر از جمله آپشن های کاربردی در هر خودرو است که اهمیت آن در فصول گرم سال آشکار میشود و موجب خنک کردن و کاهش دمای داخل خودرو میشود و علاوه بر آن میتواند رطوبت محیط را کاهش داده و موجب تهویه هوا شود.

سیستم کولر در خودرو های کمپرسور کولر سراتو کولر گازی است که وجود کمپرسور کولر برای به گردش درآوردن گاز خنک کننده در خودرو لازم و ضروری است.

کمپرسور کولر سراتو | کمپرسور کولر استوک سراتو

کارکرد کمپرسور ‌کولر ‌در سراتو

کمپرسور‌ سراتو یک متراکم کننده فیزیکی است که از یک یا چند سیلندر و پیستون تشکیل شده و وظیفه آن این است که هوا را از داخل موتور گرفته و از طریق سوپاپ‌، به داخل سیلندر میفرستد. در این مرحله، سرمای ایجاد شده از طریق لوله‌ها به اوپراتور رسیده و به وسیله فن، وارد کابین خودرو می‌شود.

کمپرسور ‌کولر در سراتو باعث می شود گاز خنک کننده را از اوپراتور به کندانسور بیاورد و دوباره پس از طی مسیر به اوپراتور باز گرداند. این تغییر عموماً باعث افزایش دمای سیال می‌شود که با استفاده از این گاز داغ، و طی کردن چند فرایند دمای محیط را کاهش می‌دهد.

کمپرسور های ‌کولر در سراتو ممکن است بنا به دلایلی از جمله خراب و معیوب بودن کلاچ، فرسوده شدن باتری خودرو، وجود فاصله میان پولی و کلاچ، خراب بودن ترموستات ماشین و خراب بودن رله کمپرسور خراب شوند و نیاز به تعویض داشته باشند.

اگر متوجه خراب بودن و یا معیوب بودن کمپرسور در خودرو شدید لازم است که در اولین فرصت آن را تعمیر و یا تعویض کنید برای خرید کمپرسور سراتو میتوانید انواع کمپرسور های نو و یا استوک را خریداری نمایید.

از جمله علائمی که نشان دهنده خرابی کمپرسور ‌کولر سراتو است میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

تولید سرو صدای زیاد

نشت گاز مبرد

انتشار بوی نامطبوع از کولر

کارکرد کمپرسور ‌کولر ‌در سراتو

کمپرسور‌ کولر دست دوم سراتو

اگر کمپرسور ‌کولر سراتو خراب شود و نیاز به تعویض داشته باشد 2 راه پیش روی شما قرار دارد میتوانید انواع کمپرسور های نو و یا استوک و دسته دوم را از بازار لوازم یدکی خودرو خریداری کرده و بر روی خودرو نصب نمایید.

خرید کمپرسور های دست دوم از نظر هزینه ای به صرفه تر بوده و میتوانید با صرف هزینه کمتر صاحب یک کمپرسور کار راه انداز شوید.

اما نکته ای که در مورد خرید کمپرسور های دست دوم و استوک باید به آن توجه داشته باشید این است که از یک فروشگاه معتبر و باسابقه خرید کنید.

کمپرسور‌ کولر دست دوم سراتو

خرید کمپرسور ‌کولر استوک سراتو

فروشگاه استوک دهنمکی انواع کمپرسور کولر ‌سراتو را به صورت نو و دست دوم و استوک برای شما عزیزان فراهم کرده است و تمامی این قطعات زیر نظر کارشناسان خبره بررسی شده است تا صحت و سلامت آنها مورد تایید قرار گیرد.

بنابراین اگر برای خرید کمپرسور سراتو به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید میتوانید با خیال راحت و به صورت اینترنتی از فروشگاه استوک دهنمکی خرید نمایید.

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

مخزن کویلی

یکی دیگر از انواع آب گرم کن هایی که به منظور تولید آب گرم مصرفی مورد استفاده قرار می گیرند،منبع کویل دار یا مخزن کویلی می باشد. این منبع از کویل های مسی تشکیل شده است. در ادامه به معرفی کامل و شرح معایب و مزایا و اجزای تشکیل دهنده ی این منابع، بیشتر می پردازیم.

منبع کویل دار یا کویلی چیست؟

به منظور تولید آب گرم مصرفی برای ساختمان های مسکونی و یا صنعتی و هر مجموعه ای که برای انجام فرایند کاری خود، به آب گرم نیاز دارد، می تواند از مخازن کویل دار استفاده نماید. البته روش های دیگری هم برای تامین آب گرم وجود دارد. به طور مثال مخزن دو جداره نیز یکی از این آب گرم کن ها هستند.

اجزا تشکیل دهنده ی مخزن کویلی

  1. مخزن
  2. پایه
  3. جداکننده
  4. کویل
  5. بوشن

هم چنین علاوه بر موارد بالا، منبع کویلی به شیرآلات و اتصالات، تله بخار، پمپ آب، شیر یک طرفه، لوله، پمپ برگشت، سختی گیر آب و صافی، برای استفاده از این منابع و دسترسی ساکنین به آب گرم مصرفی، نیاز است.

اجزای تشکیل دهنده ی منبع کویل دار یا منبع کویلیاجزای تشکیل دهنده منبع کویل دار یا منبع کویلی

مزایای منبع کویلی

  • تولید آب گرم با سرعت بالایی اتفاق می افتد.
  • بازده بالایی دارد.
  • دارای طول عمر بالایی است.
  • قابلیت تولید در ظرفیت های بالا
  • نصب و یا تعویض دستگاه، به سهولت و آسانی اتفاق می افتد.
  • این مخزن فاقد منفذ می باشد و درنتیجه سطح رسوب گیری پایینی دارد.
  • به راحتی قابل شستشو است.
  • نسبت به آب گرم کن های دیگر، حرارت بیش تری را منتقل می کند.
  • برخلاف مخازن دو جداره، منبع های کویل دار یا کویلی، تک جداره هستند و تعمیر آن ها از این جهت آسان تر می باشد.
  • به دلیل وجود لوله های مسی، افت حرارتی کمی دارند.
  • اگر یکی از کویل های این دستگاه، دچار مشکل شود، کویل های دیگر آب گرم را تولید می کنند و سیستم به طور کلی قطع نمی شود.

معایب منبع کویلی

  • در فصل های گرم سال مانند فصل تابستان، به پمپ گردشی نیاز دارد.
  • به دلیل ابعاد بزرگ آن، فضای زیادی از موتورخانه را اشغال می کند.
  • نیاز به عایق بندی دارد.
  • انرژی زیادی را مصرف می کند.
  • منبع های کویل دار یا کویلی، به دلیل وجود کویل های مسی، قیمت بالاتری نسبت به مخزن دوجداره دارد.
  • کویل های منبع های کویل دار، از جنس مس هستند. به راحتی املاح آب بر روی آن ها رسوب می کند و نیازمند به پاکسازی و هم چنین اسید شویی هستند. این نکته را مدنظر داشت باشید که اگر بیش از دو بار نیاز به اسیدشویی داشته باشند، کویل ها باید تعویض گردند.

شباهت مخزن کویلی با مخزن دو جداره

هردو این منابع، کویلی و دو جداره، به منظور تولید آب گرم بهداشتی برای مصارف گوناگون استفاده می شوند. نحوه عملکرد هر دو منبع نیز به این صورت است که آب گرم دیگ بخار (بویلر) وارد منبع دوجداره و یا کویل دار می شود و با آب شهری که عمدتا سرد است، تبادل حرارت و انرژی گرمایی را انجام می دهند. در نتیجه این فرایندها، آب هر دوی آن ها نیز گرم خواهد شد.

تفاوت مخزن کویل دار با مخزن دو جداره

یکی از مهم ترین تفاوت های این دو دستگاه این است که، مخزن دو جداره دارای دو محفظه تو در تو است که از طریق جوش کاری، به هم متصل شده اند. آب گرم دیگ بخار در جدار خارجی و آب سرد شهری در جدار داخلی جریان دارد، از اختلاف دما وحرارت آن دو، آب گرم در جدار داخلی تولید می شود. اما منبع کویل دار دارای دو محفظه استوانه ای شکل نیست. تنها دارای یک منبع می باشد و آب گرم نیز از طرق کویل های موجود در آن، تولید می شود. در واقع تبادل حرارت و انرژی گرمایی از طریق کویل ها صورت می گیرد.

بازده و یا راندمان حرارتی منبع کویل دار بیشتر از مخزن دوجداره است. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که هر دو این منابع، تا ظرفیت 600 لیتر، بازده یکسانی دارند. اما هر چه در ظرفیت های بالاتر تولید شوند، راندمان مخزن دوجداره کاهش و منبع کویلی افزایش می یابد. پس نتیجه می گیریم که منبع کویل دار در ظرفیت های بالا بسیار به صرفه تر است. هم چنین در مصرف سوخت و انرژی نیز صرفه جویی می شود.

نکات مهم در مورد منبع کویلی:

  • منبع های کویل دار نیز مانند مخزن دوجداره، باید دارای شیر اطمینان و شیر تخلیه باشند. هم چنین وجود شیرهای رفت و برگشت نیز بسیار ضروری است. نکته حائز اهمیت این است که شیر اطمینان دارای دمای حداکثر 95 الی 99 درجه سانتی گراد باشد.
  • لوله آب سرد در پایین منبع کویلی و لوله آب گرم در بالای منبع قرار می گیرد.
  • برای انتخاب ظرفیت مناسب باید میزان مصرف آب گرم و هم چنین میزان فضای موتورخانه و یا شوفاژخانه را محاسبه کنید.
  • اگر به ظرفیتی بالاتر از 1000 لیتر نیاز دارید، منبع کویل دار را جایگزین مخزن دوجداره نمایید.
  • برای عملکرد عالی و راندمان حرارتی بالا، اصولی عایق بندی کنید.
  • به ازای هر واحد، ظرفیت منبع کویلی، 150 لیتر است.
  • نصب آن توسط افراد ماهر صورت گیرد و تراز باشد.
  • پمپ سیرکولاتور جداگانه ای برای منبع کویل دار در نظر بگیرید.

از مخزن کویلی در چه مکان هایی استفاده می شود؟

این این منابع در مجتمع های مسکونی، تجاری، ادارات، کارخانه ها و کارگاه ها، مدارس، هتل ها و بیمارستان ها، استخر ها و بسیاری از مکان های دیگر مورد استفاد قرار می گیرد.

سخن پایانی

اگر فضای کوچکی دارید و یا به آب گرم کمی نیاز دارید، منبع های کویل دار مناسب نیستند و هزینه های زیادی از نظر سرویس دستگاه خواهید داشت. در این موارد از مخازن دوجداره استفاده نمایید.

اما اگر در مکانی با وسعت زیاد هستید و به آب گرم زیاد، نیاز دارید، با توجه به نکات گفته شده، منبع کویلی انتخاب مناسب تری است.

اگر اطلاعات کافی در زمینه ی مخازن ندارید، بهتر است با افراد ماهر در این زمینه مشورت نمایید. هم چنین می توانید با مشاوران و متخصصان شرکت آذران مخزن نیز در ارتباط باشید.

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

مخزن دوجداره

 مخزن دوجداره یکی از اجزای اصلی موتورخانه هاست که به منظور تولید آب گرم مصرفی استفاده می شود. نحوه ی عملکرد این دستگاه، بر اساس انتقال حرارت بین سطح جداره مخزن و آب می باشد. مخزن دوجداره، یک مبدل حرارتی غیر مستقیم است. زیرا آب بدون دخالت مستقیم با شعله، گرم می شود. وظیفه ی مخزن دو جداره تامین آب گرم مورد نیاز برای مصارف گوناگون است.

با اینکه انتقال دمای آب گرم به آب سرد، آب گرم مطلوب و مورد نیاز شما را تامین می کند.اما در حین این انتقال مقداری اتلاف دما اتفاق می افتد. در نتیجه بازده حرارت این دستگاه تقریبا 95 درصد است.

یکی از مزایای مهم مخزن دوجداره این است که مقدار زیادی آب در مدت زمان کوتاهی گرم می شود. برای گرم کردن این مقدار آب ،با وجود مخزن دوجداره، نیازی به پمپ سیرکولاتور نیست.

مخزن دوجداره دارای انواع گوناگونی است و در ابعاد و اندازه های مختلف عرضه می شود. با توجه به اندازه ی مورد نیاز برای مصرف ساختمان می توانید خریداری نمایید. ضمنا برای ساخت این محصول، تمام نکات ایمنی و استاندارد های لازم، به درستی رعایت شده اند تا از نشت و ترکیدگی اجتناب کند.

نحوه ی کارکرد مخزن دوجداره

این مخزن ها از دو عدسی محدب و دو محفظه ی استوانه ای تو در تو با ابعاد و ضخامت های مختلف تشکیل شده اند.در استوانه ی کوچک آب سرد و در استوانه ی بزرگ،آب گرم جریان دارد. از اختلاف دما و حرارت این دو استوانه، آب گرم مصرفی تامین می شود. سپس بعد از این انتقال،آب گرم استوانه ی خارجی مجدد به دیگ بخار، بر می گردد.

نحوه ی عملکرد مخزن دوجداره

ظرفیت مخزن دوجداره

برای خرید مخزن های دوجداره باید ظرفیت مورد نیاز ساختمان خود را بدانید. برای محاسبه ی ظرفیت مخزن باید تعداد واحد ها، نوع کاربری آن، ضریب تقاضا و هم چنین ضریب همزمانی مصرف هر واحد را بدانید.عموما برای هر یک از واحد های یک مجتمع، باید 100 الی 200 لیتر ظرفیت در نظر گرفت. مخزن های دو جداره در ظرفیت های گوناگون از 200 لیتر تا 2000 لیتر عرضه می شود. مخزن های 300 الی 2000 لیتری رایج ترین نوع منبع ها هستند و مناسب ساختمان هایی با حداکثر 20 واحد می باشد کهاین واحد ها هر کدام مساحت بین 80 تا 100 متر دارند. در ظرفیت های بالاتر از این مقدار، ممکن است ضخامت ورقه های جدار داخلی و خارجی و هم چنین قطر استوانه ها، از حد مجاز فراتر رود. در نتیجه آب به خوبی گرم نمی شود.

جنس مخزن دوجداره

این مخزن ها از جنس آهن گالوانیزه ی گرم است تا هم هنگام جوشکاری نتیجه ی بهتری داشته باشد، هم اینکه قسمت گالوانیزه روی منبع از بین نرود.

جدار اول از ورقه های 4 و 5 و 6 میلی متری ساخته شده است.هم چنین به دلیل فشار بیشتر در جدار اول،ضخامت آن بیشتر از جدار دوم است.

مخزن های دوجداره از ورق گالوانیزه فولادی تشکیل شده اند.ورق های گالوانیزه از زنگ زدگی و خردگی در برابر عوامل محیطی جلوگیری می کنند.پوسیدگی و زنگ زدگی منبع ،هم باعث آلودگی، تغییر رنگ و کاهش کیفیت آب مصرفی می شود.

جنس مخزن دوجداره

مخزن دو جداره از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

شیر هواگیری

شیر هواگیری بر روی مسیر ورودی آب گرم به دیواره ی مخزن دو جداره نصب می شود. همان طور که از نامش پیداست، وظیفه ی هواگیری را بر عهده دارد. این وسیله دارای دو نوع دستی و خودکار است.

شیر اطمینان

وظیفه ی شیر اطمینان در مخزن دوجداره، جهت جلوگیری از انفجار مخزن می باشد. فرآیند کار این شیر به این صورت است که زمانی که دما و فشار آب، به دیواره های مخزن، فشار می آورد، ممکن است بسیار خطر آفرین باشد، شیرهای اطمینان موجود در منبع، این فشار را کاهش می دهند.

مجرای رفت آب گرم مصرفی

این مجرا وظیفه ی هدایت و انتقال آب گرم مصرفی واحد های ساختمان را بر عهده دارد. این مسیر در قسمت فوقانی مخزن دوجداره قرار گرفته است.

مجرای ورود آب سرد

مجرا ورود آب سرد به داخل مخزن دو جداره، در قسمت پایین مخزن قرار دارد. هم چنین این انشعاب دارا یک شیر فلکه و یک شیر یک طرفه می باشد

مجرای ورود آب گرم

از طریق این مجرا، آب گرم وارد بخش تبادل حرارت و دما می شود و بعد از انجام این تبالات، از طریق مجرای برگشت آب، به سمت دیگ بخار (بویلر) بر می گردد. این مجرا هم در قسمت فوقانی مخزن قرار دارد.

مجرا برگشت آب گرم

این مجرا از طریق محفظه ی خارجی مخزن دو جداره به داخل دیگ بخار ایجاد شده و در ناحیه ی فوقانی مخزن قرار گرفته است.

شیر فلکه و شیر یک طرفه

یکی از مهم ترین و کلیدی ترین ابزار برای یک مخزن دوجداره استاندارد، وجود شیر فلکه و شیر یک طرفه است. شیرفلکه به منظور باز و یا بستن آب می باشد که در مواقع ضروری بسیار کاربردی است. شیر یک طرفه هم برای جلوگیری از ورود آب به داخل لوله ها می باشد.

مجرای تخلیه

این مجرا ظاهری شبیه شیر سماور دارد و در قسمت زیرین مخزن دوجداره قرار دارد.

نکات مهم در مورد مخزن های دوجداره

  • به جای استفاده از یک مخزن، از دو مخزن استفاده کنید. اگر یکی از مخزن ها دچار آسیب و مشکل شد،مخزن بعدی گرمایش مورد نیاز شما را تولید کند.
  • حتما از شیر اطمینان برای مخزن دوجداره ی خود استفاده نمایید.شیر اطمینان از انفجار و اتفاقات ناگهانی جلوگیری می کند.
  • شیر یک طرفه از بازگشت آب به داخل لوله ها جلوگیری می کند.
  • دستگاه سختی گیر آب،طول عمر مخزن دوجداره را افزایش می دهد.
  • پوسیدگی و آسیب دیدگی مخزن به ضخامتی که انتخاب کردید بستگی دارد. برای مخزن های دوجداره ی 2000 لیتری، معمولا ضخامت به اندازه ی 3 میلی متر برای جدار بیرونی و همچنین ضخامت های 5 و 6 میلی متر برای جدار داخلی در نظر می گیرند که بسته به نیاز مشتری قابل تغییر است.
  • قطر و ابعاد آن متناسب ابعاد موتورخانه یاشد.به طوری که از درب موتورخانه عبور کند.
  • برای رفع نشتی و عایق کاری مخازن،لوله ها و اتصالات،می توانید از خمیر اپوکسی استفاده نمایید.

در آخر

جهت اطلاع از قیمت و شرایط خرید محصولات و گرفتن هر گونه مشاوره و راهنمایی با کارشناسان گروه صنعتی آذران مخزن در ارتباط باشید.

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

نکات انتخاب رنگ سرویس پلاستیکی

انتخاب رنگ سرویس پلاستیکی یک سری نکات را در بردارد که دانستن آنها می تواند به شما در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه و نگه داری آنها مفید باشد.

برای خرید سرویس پلاستیکی به چه نکاتی توجه کنیم؟

از آنجایی که سرویس های پلاستیکی دوام، ماندگاری و طول عمر بالاتری نسبت به دیگر سرویس ظروف دارند پس باید برای انتخاب رنگ آنها به این نکته توجه نمود که بر اثر مرور زمان رنگ سرویس از مد نیافتد مخصوصا برای خرید و پخش پلاستیک عروس در آشپزخانه که این سرویس ها سال های بعد هم زیبایی خود را حفظ کنند.

مورد بعدی که می توان به آن اشاره نمود انتخاب رنگ و ارتباط آن با نحوه شستشو سرویس های پلاستیکی است، به طور کلی اگر سرویس پلاستیکی رنگ های روشنی داشته باشد زودتر کثیفی‌ را نشان می دهد و برای شستشو باید دقت بیشتری نشان دهید.

برای انتخاب رنگ سرویس پلاستیک بد نیست که اول تصمیم خود را برای انتخاب رنگ کلی دکوراسیون آشپزخانه اعم از وسایل برقی، ست قابلمه، رنگ دیوار و کاشی، رنگ و مدل پرده، رنگ کابینت های آشپزخانه، خود بگیرید تا با ترکیب رنگ های ظروف پلاستیکی مانند ست بانکه آشپزخانه، سبد ظرف شویی، جا اسکاچی، ست پا سماوری، ست آبکش و لگن، بانکه های حبوبات و قند و شکر و … به آشپزخانه خود شادی و نشاط بخشید و محیطی زیبا خلق کنید.

نحوه شستشو ظروف پلاستیک چگونه است؟

ظروف پلاستیکی به مرور زمان در اثر حرارت دیدن، در معرض آفتاب قرار گرفتن، لکه های زرد رنگ ایجاد شود. بدین منظور چند روش ساده و خانگی برای شستن ظروف پلاستیکی بیان می کنیم تا لکه های ظروف از بین برود.

روش اول:

ظروف پلاستیکی را به مدت 10 دقیقه در آب گرم قرار دهید، سپس با اسکاچ و آب سرد محکم بشویید تا لکه ها پاک شود. اگر لکه ها از بین نرفتند می توانید مقداری آب اکسیژنه را روی آنها بریزید تا 2 ساعت خیس بخورد سپس بشویید. می توانید از مقداری مایع سفید کننده نیز استفاده نمایید و با آب سرد شستشو دهید.

روش دوم:

ترکیبی خمیر مانند از جوش شیرین و آب درست کنید و در قسمت هایی از ظروف که دارای لکه است بمالید و اجازه دهید تا خشک شود سپس شستشو دهید. می توانید به جای آب از ترکیب سرکه و جوش شیرین که قوی تر نیز هست استفاده نمایید.

روش سوم:

جالب است بدانید از ترکیب اکسیدان مو و آب نیز می توانید برای پاک شدن لکه از ظروف پلاستیکی استفاده کنید بدین صورت که ظرف را به این ترکیب آغشته کنید و اجازه دهید در معرض نور خورشید خشک شود سپس شستشو دهید.

سخن پایانی:

برای انتخاب رنگ سرویس پلاستیک علاوه بر در نظر گرفتن زیبایی و دکوراسیون منزل، باید به ضخامت ظروف و داشتن برند معتبر پلاستیک نیز توجه فرمایید. از آنجاییکه سرویس های پلاستیکی قیمت مناسبی دارند برای خرید عمده پلاستیک یا خرید سرویس پلاستیک عروس بهتر است برندی شناخته شده و معتبر را انتخاب نمایید تا در کنار زیبایی ها از کیفیت و سلامت ظروف نیز اطمینان خاطر را حاصل کنید و پلاستیک شما بوی نا مطبوعی ندهد. ظروف پلاستیکی با کیفیت و ضخامت مناسب از ماندگاری و شفافیت و سطح صاف بدون رگه های پلاستیک برخوردارند و هر رنگی را بپسندید می توانید مدت زمان طولانی تری از آن استفاده نمایید.

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

یکی از پر درآمدترین و پر مخاطب ترین مشاغل، فروش لوازم پلاستیکی منزل است به خصوص اگر جزو اجناس حراجی پلاستیک باشند. اجناس حراجی در محصولات پلاستیکی به اجناسی گفته می شود که از قیمت مناسب تری برخوردارند و شما می توانید در تعداد عمده به صورت اقتصادی و با صرفه تهیه کنید و به میزان سود چشم گیری برسید

برای راه اندازی یک مغازه پلاستیک فروشی به صرفه 15000 فروشی ابتدا باید سرمایه مناسبی داشته باشید زیرا بدون سرمایه امکان فروش مناسب و سود دهی مورد انتظار وجود ندارد سپس باید نسبت به منطقه و نیاز و درخواست مشتریان اقدام به خرید و تهیه محصولات در فروشگاه خود نمایید انواع خرده ریز آشپزخانه شامل کفگیر و ملاقه و گیره لباس و انواع قمقمه ساده و فانتزی و لیوان تاشو و ساده کودکان و صافی چای فانتزی، صافی طرح ترک در رنگ های پاستیلی که فروش بسیار خوبی دارند و خلال دندان و انواع سفره های برش خرده قالبی حاشیه دار در رنگبندی مختلف و طرح های فانتزی و مورد پسند اکثر مشتریان و انواع قالب ژله های فانتزی تکی بزرگ و کوچک و چند تایی طرح دار پلاستیک و گلدان پلاستیکی و چوب لباسی و انواع اسکاچ و سیم ظرفشویی و جارو نپتون دستی که همگی از مواد با کیفیت و مرغوب به تولید رسیده باشد، همچنین علاوه بر این محصولات که ذکر شد اسباب بازی نیز فروش بی نظیری دارد و پخش عمده پلاستیک سبحان انواع اسباب بازی مناسب حراجی را دارد مانند: انواع تفنگ ترقه ای، ماشین های پلاستیکی، تلفن پلاستیکی، لودر، آدمک های پلاستیکی، لوازم پزشکی، کامیون پلاستیکی اسباب بازی، اسباب بازی های پلاستیکی پسرانه، اسباب بازی پلاستیکی دخترانه، انواع عروسک ها، ادوات موسیقی، فیگور ها حیوانات اسباب بازی پلاستیکی، شمشیر، چاقو و دستبند پلاستیکی، انواع بازی های فکری، منچ و مار و پله، شطرنج و … که بسیار پرفروش نیز می باشند را می توانید خریداری کنید.

همچنین از دیگر محصولات آشپزخانه که لازمه هرخانه ای است مانند: انواع دستگیره و دستکش فر، سبد آبکش، پیش بند، کیسه نان و کیسه سبزی، ظروف پلاستیکی یکبار مصرف، سفره های یکبار مصرف، تفاله گیر، قالب ژله و قالب یخ، جا حبوباتی و انواع جا ادویه، پارچ و لیوان پلاستیکی، ظروف درب دار پلاستیکی، فریزری ها، نگهدارنده های غذا پلاستیکی، سبد میوه و سبزی، سبد سینک، سبد و آبکش، قمقمه ها، فلاسک های پلاستیکی، کلمن های آب پلاستیکی، که در تمام منازل مورد استفاده قرار می گیرد.

از دیگر اجناس مورد نیاز یک فروشگاه حراجی اجناس پلاستیکی و منزل وسایل بهداشتی و نظافت مانند انواع طی پلاستیکی، سطل و توالت شور، فرچه فرش، ست جا مایعی و جا صابونی و … است در کنار این محصولات لوازم و اجناس خرازی نیز در پلاستیک فروشی بفروش می رسد که می توانید از سبحان پلاستیک تهیه نمایید چرا که پخش عمده پلاستیک سبحان در زمینه اجناس حراجی پلاستیک از تنوع محصول و قیمت های بی نظیری برخوردار است و می توانید با این شغل به درآمدی ایده آل دست پیدا کنید. امروزه عرضه و تقاضا محصولات پلاستیکی بیشتر از قبل شده و در هر خانه ای این محصولات به تعداد زیادی به چشم می خورد. تنوع بالای محصولات باعث شده تا این شغل تخصصی تر شود و با داشتن مهارت و پیدا کردن تامین کننده مناسب می توانید در آمد خوبی از فعالیت در این حوزه به دست آورید. همچنین تنوع و رنگبندی های زیاد این اجناس به بیش از 5000 قلم کالا می رسد که مشتریان به دنبال آن با ورود به دنیای پلاسکو و فروشگاه پلاستیک فروشی اقدام به خرید دیگر کالاهای پلاستیکی اساسی خود می کنند و این امر باعث می شود مشتریان ثابت و دائمی برای خود جذب نمایید. اینکه بتوانید نیازهای مشتریان منطقه خود را کشف کنید و با توجه به تقاضای آنان اجناس خود را جور نمایید یک فن مهم و کاربردی در شغلتان محسوب می شود تا بتوانید همواره رضایت مراجعین خود را جلب نمایید و سود اجناس را در تعداد فروش بالا کسب کنید.

در ضمن اشاره به این موضوع که سبحان پلاستیک به عنوان معتبرترین مرکز پخش انواع لوازم پلاستیکی، بلور و شیشه در تهران شناخته شده است و امکان تامین تمامی اقلام مورد نیاز برای مغازه داران و خرده فروش ها را در سطح تهران دارد نیز خالی از لطف نیست. عرضه محصولات پلاستیکی به قیمت ارزان و زیر قیمت بازار از دلایل محبوبیت سبحان پلاست در سطح تهران است و توانسته با ایجاد بستر فروش اینترنتی و ثبت سفارش آنلاین در جهت افزایش رضایت مشتریان خود قدم بردارد.

در صورت تمایل خرید عمده از سبحان پلاستیک هم به صورت حضوری و هم غیر امکان پذیر می باشد و سفارشات شما در نهایت دقت و سرعت در کمترین زمان ارسال می گردد. سفارشات مشتریان شهرستان ها از طریق باربری ارسال می شود در صورت تمایل می توانند حضوری برای خرید به آدرس تهران واقع در خیابان خاوران، بزرگراه امام رضا، ورودی اول شهرک خاور شهر، ابتدا جاده محمود آباد، سوله 10 مراجعه نمایند.

جهت ارتباط با مرکز پخش پلاسکو در تهران می توانید تمامی محصولات را در وب سایت و به صورت 24 ساعته مشاهده نمایید و درصورت نیاز به دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت همکاری محصولات می توانید در ساعات اداری از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش سبحان پلاست در ارتباط باشید.

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

تسمه دینام پژو

یکی از قطعات مهم و اساسی اتومبیل ها، تسمه های آن می باشد. تسمه های موجود در موتور شامل تسمه دینام، تسمه تایم، کولر، هیدرولیک و… می باشد. وظیفه ی اصلی این تسمه ها این است که شفت ها و هم چنین فولی ها را به حرکت در آورد. برای خرید تسمه دینام پژو، حتما به دنبال بهترین و با کیفیت ترین تسمه ها باشید. زیرا هرچه کیفیت تسمه دینام بالاتر باشد، عملکرد بهتری خواهد داشت.

تسمه دینام از چه بخش هایی تشکیل شده است؟

یکی از نکاتی که شاید در هنگام خرید با آن موجه شوید این است که در بازار تسمه دینام را تسمه ی هیدرولیک، تسمه ی کولر، تسمه مارپیچ و هم چنین تسمه پروانه نیز می شناسند. همه ی تسمه دینام ها حتی تسمه دینام پژو نیز دارای هرزگرد، تسمه و هم چنین تسمه صفت کن می باشند.

 

ویژگی های تسمه دینام پژو

  • دارای انعطاف پذیری بالایی می باشد.
  • اگر تسمه دینام اصل خریداری نمایید، بسیار با دوام است و برای مدت زمان طولانی تری نیاز به خرید تسمه دینام جدید نخواهید داشت.
  • در برابر صدمات فیزیکی همچون سایش، بسیار مقاوم و مستحکم است.
  • مقاومت بالایی در برابر دما دارد. تسمه دینام پژو به طور معمول می تواند تا حداکثر دمای ۱۳۰ درجه سانتی گراد (۲۶۶ درجه ی فارنهایت) را تحمل کند و آسیب نبیند.
  • در برابر الکتریسیته ی ساکن، تغییر فشار و هم چنین روغن، مقاوم است.
  • از مواد EPDM ساخته شده اند.
  • عمر مفید تسمه دینام پژو، ۶۰۰۰۰ کیلومتر می باشد.
  • به منظور افزایش مقاومت در برابر پارگی، از نخ های باکیفیتی استفاده می شود.

 

مواد EPDM

مواد EPDM چیست؟ و چرا در تولید تسمه دینام پژو استفاده می شود؟

EPDM مخفف کلمه ی اتیلن پلی پروپیلن دیین مونومر می باشد. این محصول یکی از انواع لاستیک های مصنوعی ای است که امروزه از پرمصرف ترین و پرکاربرد ترین محصولات می باشد. این لاستیک ها به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر عواملی همچون گاز ازن، شرایط آب و هوایی ،UV و… دارد. این مواد از نظر داینامیکی و هم چنین مکانیکی، دارای خواص بیش تری نسبت به لاستیک های طبیعی هستند. در صنعت خودروسازی و هم چنین ساختمان سازی، کاربرد فراوانی دارند. استفاده از مواد EPMD در تولید تسمه دینام پژو، باعث می شود که در هنگام فعالیت، این تسمه لغزش بسیار کمی داشته باشد و علاوه بر آن صدا و یا نویزی ایجاد نکند و در برابر تغییرات دمایی، مقاوم است.

سیستم تسمه بندی قدیمی

در قدیم سیستم تسمه بندی چندگانه، به جای تسمه دینام استفاده می شد. یعنی برای هر یک از لوازم فرعی نیز، یک تسمه در نظر می گرفتند. زمانی که یکی از تسمه ها دچار شل شدگی و یا پارگی می شد، باید همه ی قطعاتی که دارای تسمه بود را چک می کردند تا تسمه ی آسیب دیده را پیدا کرده و در صورت نیاز، تعویض کنند. این کار نه تنها هزینه ی زیادی بابت خرید و تعویض تسمه ها داشت، حتی زمان زیادی هم از افراد می گرفت. برای رفع این مشکل، تسمه دینام های جدید طراحی و تولید شدند.

تسمه دینام جدید

تسمه دینام پژو و دیگر خودروهای امروزی، به وسیله ی قرقره ای که متصل به میل لنگ است، به حرکت در می آیند. در هنگام چرخش به دور قرقره، انرژی الکتریکی لازم برای قطعاتی هم چون دینام، پمپ آب، سیستم تهویه و… را فراهم می کنند.

نکته ی مثبتی که تسمه ها جدید نسبت به تسمه های قدیمی دارند این است که، نیروی کششی که توسط سایر تسمه ها به موتور خودرو وارد می شد را به شدت کاهش می دهد. هم چنین زمان کمتری صرف تعویض و وارسی آن مصرف می کند.

برای خودروی پژو بر خلاف خودروهای قدیمی، تنها یک تسمه دینام پژو برای برق رسانی به سایر تجهیزات لازم است. روش کار این تسمه نیز به این صورت است که همه ی اجزای جانبی موتور را به قرقره ی اصلی متصل می کند. زمانی که قرقره به حرکت در بیاید، تسمه دینام نیز به حرکت در آمده و تمامی اجزای متصل به قرقره را می چرخاند.

چرا باید هر چند وقت یک بار تسمه دینام پژو را تعویض کنیم؟

به دلیل اینکه هر زمان که موتور خودروی شما روشن می شود، تسمه دینام شروع به چرخش می کند تا انرژی الکتریکی به سایر قطعات برساند، در اثر این چرخش مقداری دچار سایش می شود. هم چنین گرمایی که از طریق قطعات خودرو تولید می شود، در گذر زمان، تسمه دینام را دچار تغییر شکل و فرسایش می کند. تسمه دینام هایی که برندهای معتبر و اصلی، تولید کرده اند، عمر طولانی تری نسبت به تسمه های تقلبی دارند. اما این ندته راب دانید که بعد از استفاده از یک تسمه تا کیلومتر مشخصی، حتی اگر اثری از پارگی و ترک خوردگی نبود، بهتر است که آن را تعویض نمایید.

زمانی که تسمه ی دینام پژو پاره می شود، دینام از کار می افتد و در به دنبال آن نیز، چراغ هشدار در صفحه ی نمایش خودرو روشن می گردد. این چراغ هشدار به این معناست که دینام امکان تامین برق مورد نیاز خود را ندارد و انرژی الکتریکی خود را از طریق باتری به دست می آورد. این اتفاق سبب می شود که باتری در زمان اندکی خالی شود و در نهایت به دلیل تمام شدن شارژ باتری، خودرو خاموش می شود. در نهایت واتر پمپ نیز خاموش می شود و با افزایش دما، امکان آسیب به سرسیلندر نیز وجود دارد.

 

تعویض تسمه دینام پژو

 

از کجا بفهمیم تسمه دینام پژو اصل است یا تقلبی؟

روش دقیق و صد در صدی برای تشخیص ای موضوع وجود ندارد. حتی این احتما وجود دارد که نه تنها خریداران، بلکه تعمیرکاران نیز تفاوت این دو محصول را درک نکنند. پیشنهاد بارمان صنعت به شما این است که حتما از فروشنده های معتبر و قابل اطمینان خرید نمایید.

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

دینام و تسمه دینام چیست؟

به موتور مولد جریان الکتریکی، دینام می گویند. این قطعه انرژی الکتریکی مورد نیاز خودرو را تامین می کند. تسمه دینام یا تسمه پروانه یکی از قطعات جانبی خودرو است که نیروی موتور را انتقال می دهد. این قطعه نیروی موتور را به قطعاتی همچون: دینام، پمپ هیدرولیک فرمان،سیستم تهویه، واتر پمپ و قطعاتی که نیاز به انرژی الکتریکی دارند، منتقل می کند. تسمه دینام پراید دارای انعطاف پذیری بالایی است و هم چنین حول محور های مختلفی قرار می گیرد. این قطعه دائما تحت تاثیر فشار و کشش می باشد، در نتیجه امکان پارگی آن وجود دارد. پس خوب است که هر چند وقت یک بار آن را چک کرده و در صورت لزوم آن را تعویض نمایید.

دینام از قطعاتی نظیر کلکتور، بوش، بالشتک، آرمیچر، پوسته ی فلزی و هم چنین یک پوسته ی فلزی تشکیل شده است. نحوه ی عملکرد این قطعه نیز به این صورت است که آرمیچر دینام در مدارمغناطیسی می چرخد و بالشتک های بدنه ی دینام نیز، انرژی الکتریکی تولید می کنند. هم چنین چرخش پوسته ها نیز باعث می شوند که دینام در محور خود و به وسیله ی سیم پیچ الکتریکی، در هنگام روشن بودن خودرو، برق مورد نیاز آن را تولید کنند. خروجی این انرژی از طریق زغال ها ارائه می شود.

نحوه ی عملکرد تسمه دینام

نحوه ی عملکرد تسمه دینام

تسمه دینام پراید در کدام قسمت قرار دارد؟

کاپوت خودروی خود را بالا بزنید، در همان قسمت های جلویی، تسمه ای را می بینید. این تسمه در واقع همان تسمه دینام خودروی پراید می باشد. به هنگام روشن شدن خودرو، تسمه ی دینام باعث به چرخش در آمدن دینام می شود و برق تولید می کند. سپس برق تولید شده، به مصرف کننده ها و هم چنین باتری می رسد. نکته ی مهمی که باید بدانید این است که بعضی خودروها دارای یک تسمه دینام و بعضی دیگر دارای دو تسمه دینام هستند.

 

چه زمانی باید تسمه دینام پراید را تعویض کنیم؟

تسمه دینام های موجود در بازار از برندها و کیفیت های گوناگون هستند. در نتیجه هر کدام به نسبت متریال مورد استفاده، دارای مقاومت و استحکام متفاوتی می باشند. اما نکته ی حائز اهمیت در این باره این است که با وجود نیروی کششی که به آن ها وارد می شود، به راحتی و زود هنگام دچار پارگی نمی شوند. به طور کلی تسمه دینام پراید دارای طول عمر و انقضای مشخصی می باشد و پس از این هنگام دچار خوردگی و استهلاک می شود. هر گونه پارگی و یا شل شدگی این تسمه ها، مشکلات زیادی برای خودروی شما ایجاد می کند. بهتر است در زمان تعویض تسمه دینام، قرقره ها و کنترل کننده های تنش تسمه را نیز تعویض کنید.

 

از کجا بفهمیم که تسمه دینام پراید نیاز به تعوض دارد؟

  • یکی از علائم واضح و آشکار، صدای جیرجیر از کاپوت می باشد. زمانی که تسمه دینام پراید شل باشد، در هنگا حرکت ماشین، این صدا به گوشتان می رسد.

 

  • اگر کولر خودروی شما، در گذشته به خوبی فضا را خنک می کرد اما اکنون به خوبی عمل نمی کند، بدانید یکی از دلایل این اتفاق، عدم عملکرد درست تسمه دینام می باشد. به دلیل این که تسمه دینام نیروی الکتریکی را به کولر می رساند، در زمان آسیب دیدگی، این اتفاق به درستی صورت نمی گیرد.

 

  • همان طور که در پاراگراف های قبل به آن اشاره کردیم، تسمه دینام پراید، قطعه ای است که دائما تحت فشار و کشش می باشد. زمانی که تسمه دچار فرسودگی و استهلاک می شود و یا اینکه از آستانه ی کشش بیشتر کشیده شود، پاره می شود.

 

  • چراغ دینام یکی دیگر از قطعات دینام می باشد. یک سر این چراغ به دینام خودروی شما و سر دیگر آن به چراغ آمپری صفحه ی کیلومتر شمار، متصل است. زمانی که تسمه دینام پراید چرخشی کند داشته باشد، به درستی برق را به دینام منتقل نمی کند.

 

 

  • یکی دیگر از قطعاتی که برای عملکرد صحیح خود نیاز به انرژی الکتریکی دارند، فرمان هیدرولیک می باشد. زمانی که تسمه دینام پراید به درستی کار کند، فرمان هیدرولیک، روان می شود. درغیر این صورت فرمان به شدت سفت می شود و هم چنین به سختی می توانید آن را بچرخانید.

 

 

  • زمانی که خودرو دچار احتراق می شود، حرارت و گرمای بسیار زیادی در اطراف موتور تولید می شود. بنابراین دور موتور افزایش می یابد. با افزایش آن، حرارت زیادی نیز تولید خواهد شد. یکی از دلایل این اتفاق می تواند شل شدگی و یا پاره شدگی تسمه دینام پراید باشد.

 

  • واتر پمپ یکی دیگر از قطعاتی است که با انرژی الکتریکی تولیدی توسط دینام کار می کند. درصورت بروز مشکل در تسمه دینام، این قطعه نیز از کار می افتد و گردش جریان آب، متوقف می شود و عملکرد بخش های مختلف خودرو مختل شده و خودرو جوش می آورد.

عمر تسمه دینام چه مقدار است؟

برند های مختلفی تسمه دینام پراید را تولید و در بازار عرضه می کنند. بنابراین هر کدارم دارای کیفیت متفاوتی هستند. در نتیجه نمی توانیم مدت زمان دقیقی به عنوان تاریخ انقضا تعیین کنیم. اگر تسمه دینام پراید شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، طول عمر بالاتری نسبت به کیفیت های پایین تر دارد و مدت زمان بیش تری برای شما کار می کند. تسمه دینام هایی که طراحی قدیمی دارند، تا 80 هزار کیلومتر قابل استفاده اند. تسمه هایی که از مواد EPDM تولید می شوند، تا 150 هزار کیلومتر نیز کارایی دارند. اگر تسمه دینام پراید شما دارای ترک و یا شکاف است، باید آن را تعویض نمایید. اگر نسبت به این موضوع بی توجه باشید، به زودی تسمه دینام خودروی شما پاره خواهد شد و درنتیجه مشکلات فراوانی ایجاد می کند.

 

چگونه عمر تسمه دینام را افزایش دهیم؟

از تجهیزات برقی که مصرف بالایی دارند مانند چراغ های اسپرت و یا سیستم های صوتی، استفاده نکنید یا در مواقع کم تری روشن کنید. به دلیل اینکه این گونه تجهیزات، فشار زیادی به دیناموارد می کند و از عمر آن می کاهد. مورد دیگر که باید توجه کنید این است که در فصل های گرم سال، به صورت مداوم کولر خودرو را روشن نکنید.

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

به طور کلی فرچه سیمی به دو مدل فرچه سیمی مخصوص دستگاه سنگ دیواری و فرچه سیمی سر دریلی تقسیم می‌شود. نوع دوم این فرچه که به برس سیمی سردریلی هم معروف است برای استفاده بر روی سطوح غیر قابل دسترسی مثل حفره‌ها، درز ها، لوله‌ها و اتصالات کوچکی که از چشم دور می‌ماند مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه برخی از ویژگی و مزایای استفاده از فرچه سیمی سر دریلی را عنوان می‌کنیم.

کاربرد فرچی سیمی سر دریلی

فرچی سیمی سر دریلی در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها برای زدودن آلودگی و جرم از سطوح فلزی و چوبی می‌باشد. همان طوری که از نام این ابزار مشخص است، برای استفاده باید آن را بر روی یک دریل و یا سنگ فرز نصب کنید. لازم به ذکر است که برای نصب این محصول بر روی فرز دستی باید از تبدیل و کولت مناسب استفاده کنید.

  • جهت از بردن سطوح زنگ زده و قطعاتی که تازه رنگ شده اند.
  • از بین بردن پلیسه و سنباده کشی سطوح صاف که باعث بهبود پیدا کردن کیفیت سطوح می شود.
  • این فرچه با اتصال به دستگاه فرز و چرخش به صورت دورانی سایش و اصطکاکی ایجاد می‌کند که در نتیجه آن سطحی صاف و بدون ناهمواری به دست می‌آید.
  • برای برس کاری ورق هایی از جنس استیل استفاده می‎ شود.
  • می‌توان از فرچی سیمی سر دریلی برای صاف کردن لبه قطعات فلزی و براده برداری از سطوح مختلف استفاده کرد.
  • این محصول به سایش زنگ زدگی از روی فلزات مختلف هم کمک زیادی می‌کند.
  • این نوع فرچه ها ضد جرقه هستند و بر روی قطعات و یا در محیط هایی به کار می روند که نیاز به ایمنی بالا برای عملیات پرداخت وجود دارد.

ویژگی و مزایای فرچه سیمی سردریلی کدام اند؟

از جمله ویژگی‌های مهم این محصول شکل افشان سیم‌ها و برس انعطاف پذیر آن می‌باشد. به این ترتیب فرچه سیمی سر دریلی می‌تواند به راحتی به تمام نقاطی که برای سایر ابزار الات و فرچه ها غیرقابل دستیابی هستند دسترسی داشته باشد.

اندازه استاندارد این محصول معمولا بین 50 الی 100 میلی متر می‌باشد. رشته‌های این فرچه سیمی از نوعی فولاد مقاوم با آلیاژ کربن ساخته شده است.

فرچی سیمی سر دریلی در انواع مختلف قلمی، گلدانی، استوانه‌ای و تخت وجود دارند. هر یک از این فرچه‌ها کاربرد و شکل منحصر به فرد خود را دارند.

همان طور که قبلا اشاره کردیم این محصول برای زدودن آلودگی و جرم از سطوح چوبی و فلزی مورد استفاده قرار می‌گیرد اما یکی از مهم‌ترین کاربردهای آن که در صنایع چوبی اهمیت بسیار بالایی دارد سند بلاست کردن چوب است. معمولا درختان در هر زمان از سال مقدار متفاوتی آب جذب می‌کنند. مقلا در فصل بهار درختان برای رشد به آب بیشتری احتیاج دارند و به همین دلیل سطح آن‌ها نرم و متخلخل است. از طرفی در تابستان سطح چوب درختان به دلیل آب کمتری که جذب می‌کند محکم و متراکم می‌شود.

با توجه به ویژگی ذکر شده از چوب، در کارگاه‌های چوب بری باید بافت چوب‌های بهاری را که نرم و متخلخل هستند به کمک فرچی سیمی سر دریلی لایه برداری شوند. در این حالت بافت محکم و تابستانه چوب نمایان می‌شود و چوب درخت به دلیل تماس با برس فرچه طرح و نقش خاصی پیدا می‌کند. این مدل چوب های سند بلاست شده در محصولات دکوری و تزئینی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای خرید و استعلام قیمت این محصول می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تهران پولیش مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

فرچه سیمی کاسه ای محصولی است که برای ساییدن سطح ناصاف و از بین بردن موادی مثل چسب از روی فلزات و سنگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول از رشته‌های باریک و از جنس فولاد ساخته شده است. در انتهای این فرچه نیز میله بلندی قرار دارد که به کمک آن می‌توان فرچه را روی دستگاه فرز نصب کرد.

لازم به ذکر است که رشته‌ های موجود در فرچه سیمی کاسه ای در دو مدل به هم بافته شده و افشان موجود اند. که هر یک از این مدل‌ها کاربرد و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. به طور کلی سیم‌های بافته برای ساییدن سطوج زبر و خشن کاربرد بیشتری دارند. سیم‌های افشان نیز برای استفاده از سطوح نرم‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. جرم گیری، رنگ برداری و یا خش کاری سطوح صاف قبل از رنگ و چسب زدن از مواردی هستند که می‌توان برای آن‌ها از این فرچه استفاده کرد.

کاربرد و ویژگی فرچه سیمی کاسه ای

  • قابل استفاده بر روی سطوح صاف
  • صیقل دادن سطح های فلزی و برداشت عالی از سطح سخت
  • قابل استفاده در زوایای دور از دسترس
  • دارای سیم های نرم ، افشان شده و انعطاف پذیر
  • قابلیت نصب بر روی ابزارهای ثابت و قابل حمل
  • حداکثر دور 8500 دور بر دقیقه
  • استفاده از سیم های فولادی مقاوم
  • پرس هیدرولیک سیم ها به کاسه و مهره

لازم به ذکر است که هنگام خرید این محصول باید به این نکته دقت کنید که اگر میخواهید برس را روی دستگاه فرز و مینی فرز نصب کنید مرکز فرچه باید دارای سوراخ رزوه‌دار باشد. همچنین اگر میخواهید از فرچه سیمی سردریل استفاده کنید، دقت کنید از مرکز فرچه میله‌ی استوانه‌ای یا شش‌گوش خارج شده باشد. این میله مخصوص اتصال به دریل برقی یا شارژی است.

برای خرید و استعلام قیمت فرچه سیمی کاسه ای می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تهران پولیش مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.

  • blogagency blogagency2022