بلاگ 1401

۱۶ مطلب در آذر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اسکاچ رولی

‌‌اسکاچ رولی یا رول اسکاچ همان اسکاچ ورقه ای می‌باشد که به صورت پیوسته، متری و به صورت رولی در دسترس می‌باشد. این محصول در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله کاربردهای مهم اسکاچ رولی می‌توان به تمیز کاری، پولیش و جلا دادن سطوح مختلف، لکه گیری استیل، مس و آلومینیوم، از بین بردن زنگ زدگی، لایه برداری و جرم گیری انواع فلزات اشاره کرد.

اسکاچ رولی در پنج گرید زبر (coarse)، متوسط (medium)، پرداخت (fine)، خیلی پرداخت (very fine) ،فینیش (super fine) در بازار موجود می‌باشد. این اسکاچ را می‌توان با توجه به نیاز، به صورت شیت، رول‌ اسکاچ در ابعاد 10، 11.5، 15 و 20 سانتی متری و به صورت اسکاچ متری تهیه نمود.

ویژگی اسکاچ رولی

اسکاچ رولی که با نام اسکاچ نواری نیز شناخته می‌شود، از جمله ساینده های نسل سوم در صنعت پرداختکاری می‌باشد که در سال های اخیر به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارآلات صنعتی در کشورهای اروپایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول برای اولین بار و تحت عنوان اسکاچ ظرفشویی به ایران وارد شد. در آن زمان اسکاچ برایت یکی از مشهورترین برندهایی بود که به ایران راه یافت. پس از آن به تدریج انواع دیگر این محصولات به کشور وارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفتند.

اسکاچ ها از سه متریال اصلی تشکیل می‌شوند. این مواد عبارتند از ذرات ساینده، رزین و فیبر. تفاوت در هریک از این سه ماده می‌تواند باعث تفاوت در خصوصیات فنی این محصولات شود.

کاربرد اسکاچ رولی

عملکرد اسکاچ متری همانند سنباده می‌باشد. این اسکاچ ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و برای لایه برداری، زنگ برداری، رنگ زدایی و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. از جمله مهم ترین کاربردهای این محصول می‌توان به استفاده در صنایع آبکاری، تجهیزات آشپزخانه، مخازن و ماشین آلات استیل، ظروف استیل، چدن، تفلون، مس، انواع دستگیره های استیلی، کارخانجات مختلف، تمیزکاری پنجره، نرده و نمای خارجی ساختمان ها ،جرم گیری و اکسید زدایی غلتک های فولادی، لوله و شیرهای صنعتی و سایر قطعات در صنایع مختلف اشاره کرد.

اگر قصد خرید اسکاچ رولی را دارید، می‌توانید همین حالا با کارشناسان حرفه ای تهران پولیش تماس بگیرید تا این محصول را با بهترین قیمت تهیه کنید. تیم تخصصی خدمات فنی و فروش لوازم پرداختکاری تهران پولیش با بیش از نیم قرن تجربه تخصصی در صنایع مختلف، جزو اولین تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات پرداختکاری به ایران است.

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

اسکاچ چتری

اسکاچ چتری وسیله ای مناسب برای برای باربرداری و همچنین پولیش و براق کردن صفحات و سطوح مختلف از قبیل انواع فلزات و چوب و سنگ های طبیعی و مصنوعی می‌باشد. اسکاچ چتری معمولا در مرحله نهایی پرداختکاری و برای سطوحی که نیاز به به تکمیل سریع و یکنواخت دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع اسکاچ ها قابلیت نصب بر روی دستگاه های برقی مثل سنگ فرز را نیز دارند .

کاربرد اسکاچ چتری

همانطور که اشاره کردیم این اسکاچ برای پرداخت کاری سطوح مختلف در مراحل آخر پولیش کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی دیگر از کاربردهای این محصول استفاده برای خط و طراحی کردن روی صفحات استیل و فلزات نازک به صورت مدون می باشد. اسکاچ چتری به ویژه برای تولید کارد و چنگال، چاقو، فنجان های فلزی و سایر لوازم آشپزخانه از جنس فلزات مس، آلومینیوم، برنج، استیل و… استفاده می‌شود.

از جمله تفاوت های اسکاچ چتری با سنباده در میزان باربرداری آن ها می‌باشد. در هنگام استفاده از اسکاچ بار بیشتری همراه با سایش از روی سطوح برداشته می‌شود.

اسکاچ چتری برای استفاده بر روی دستگاه های قابل حمل برقی، بادی طراحی شده اند. برای سایش و عملیات پرداخت نهایی بر روی تمامی انواع فلزات کاربرد دارد. این محصول همچنین برای سایش، پلیسه گیری و پولیش سطوح سخت ، اجزای کوچک و یا سطح داخلی و خارجی فلزات مناسب میباشد.

برای خرید مطمئن و مقرون به صرفه نمد پرداختکاری، بهترین راه استفاده از خدمات مشاوره ای پیش از خرید است؛ مشاورین و کارشناسان تهران پولیش با در نظر گرفتن شرایط کسب و کار و نیازهای شما، بهترین محصولات را پیشنهاد می دهند و شرایط را برای انجام خریدی هرچه بهتر و مقرون به صرفه تر پیش روی شما قرار می دهند. با توجه به امکان خرید غیرحضوری، عمده و بی واسطه، مزایای بسیار دیگری نیز شامل حال خریداران خواهد شد.

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

صندلی میکاپ و اصلاح یکی از مهم ترین تجهیزات آرایشگاهی سالن های آرایشی هستند، که وجود آن ها برای تمامی سالن ها نیاز است.

زیرا ارائه خدمات میکاپ بدون داشتن صندلی مخصوص میکاپ امکان پذیر نمی باشد و خدمات میکاپ یکی از زمان بر ترین خدمات سالن آرایشی می باشد و باید صندلی میکاپ به گونه ای باشد که مشتری در مدت زمان طولانی که روی آن می نشیند دچار خستگی نشود، همچنین آرایشگر نیز باید به راحتی مسلط به صورت مشتری باشد و باید صندلی آرایشگاه به گونه ای باشد که بتواند به راحتی آن را تنظیم کند تا تسلط کافی برای انجام کار خود را داشته باشد.

صندلی میکاپ و اصلاح برای ارائه دو خدمات در سالن های آرایشی استفاده می شود، معمولا صندلی میکاپ و اصلاح به یک شکل هستند زیرا در واقع در هر دو خدمات آرایشگر با صورت مشتری در ارتباط است و معمولا برخی از سالن های آرایشی از یک صندلی برای میکاپ و اصلاح استفاده می کنند، اما در برخی سالن های مجهز تر و بزرگ تر از صندلی های جداگانه استفاده می کنند.

هنگامی که به فکر راه اندازی یک سالن آرایشی زنانه هستید و اقدام به خرید تجهیزات لازم برای سالن آرایشی خود می کنید، اولین و یکی از مهم ترین وسیله ها برای سالن آرایشی شما صندلی میکاپ و اصلاح می باشد.

کاربرد صندلی میکاپ و اصلاح و انواع مختلف آن

این صندلی برای راحتی مشتریانی که به سالن های آرایشی مراجعه می کنند طراحی شده است و از مهم ترین ویژگی های آن می توان به تغییر ارتفاع سر صندلی را تغییر داد. صندلی میکاپ و اصلاح مدرن و جدید طراحی پیشرفته تری به نسبت صندلی های قدیمی دارند و دارای صفحه لمسی می باشند.

یکی دیگر از انواع صندلی های میکاپ به وسیله پا تنظیم می شوند و دارای پدال برای تنظیم ارتفاع می باشند. این صندلی ها بدون کوچکترین سر و صدا می باشند.

لازم است هنگام انتخاب این صندلی ها، صندلی را انتخاب کنید کنید که دارای جنس مرغوب باشند زیرا صندلی هایی که جنس آن ها مناسب نمی باشند سفت هستند و مشتری در مدت طولانی استفاده از آن ها خسته می شود.

هر آنچه باید بدانید

این صندلی ها دارای یک قاب فلزی هستند که بدنه کلی صندلی را تشکیل می دهد و یکی از دلایل استحکام این صندلی ها جنس فلزی آن ها می باشند، علاوه بر بدنه صندلی طراحی این صندلی بسیار و منعطف است و معمولا اکثر این صندلی ها دارای فوم سرد می باشند که در مدت زمانی طولانی استفاده از آن ها نشست نکند، درست است که هزینه خریداری این صندلی ها مقرون به صرفه می باشد اما برخی صندلی های جدید با طراحی مدرن و جدید قیمت بیشتری دارند و هرچه امکانات و ویژگی صندلی ها بیشتر می شود، قیمت آن ها نیز افزایش می یابد، پس بهتر است حتما هنگام خرید این صندلی تمام نکات را رعایت کنید تا هنگام استفاده تا بتوانید مدت زمانی بیشتری از این صندلی استفاده کنید و کم تر دچار آسیب شود. جنس رویه صندلی ها حتما باید به گونه ای باشند که به راحتی بتوان آن ها را تمیز کرد و در صورت نیاز شست، زیرا صندلی ها در آرایشگاه ها در معرض مواد شیمیایی و یا رنگ مو ها هستند و ممکن است که به صورت ناخواسته صندلی ها دچار کثیفی شود، البته در سالن های بزرگ و مجهز معمولا سالن و یا اتاق میکاپ جدا می باشد امکان کثیفی کم تر می باشد اما در تمامی سالن ها به این صورت نمی باشد.

پایه های این صندلی دارای قابلیت چرخش 360 درجه می باشند که جرکت این صندلی ها را بسیار آسان می کند، این صندلی قابلیت دیگری مانند عقب رفتن پشتی صندلی تا 150 درجه را دارد و باعث می شود که در صورت نیاز مشتری آن را اصطلاحا بخواباند و یا آرایشگر برای راحتی خود هنگام ارائه خدمات میزان ارتفاع و یا عقب یا جلو بودن صندلی را تنظیم کند، یکی دیگر از ویژگی طراحی این صندلی ها داشتن کفی و جایگاه مناسب برای قرار دادن پای مشتری می باشد، شاید این نکته دیده نشود و به نظر شما اهمیتی نداشته باشد، اما مشتری در مدت طولانی نشستن روی صندلی خسته می شود و دچار پا درد می شود، وجود این قسمت در صندلی میکاپ و اصلاح از بروز این مشکلات جلوگیری می کند.

این صندلی ها نیز مانند دیر تجهییزات سالن های آرایشی دارای طراحی های مختلف و رنگ های گوناگون می باشند و شما به راحتی می توانید با توجه به دکوراسیون سالن زیبایی خود آن ها را انتخاب کنید، همچنین سایز این صندلی ها استاندارد اما متغییر می باشد و شما به راحتی می توانید با توجه به کوچک و بزرگی سالن آرایشی خود آن را خریداری کنید.

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

صندلی کوپ و کوتاهی یکی از پرکاربرد ترین و می توان گفت ضروری ترین تجهیزات از جمله صندلی آرایشگاهی می باشد که وجود آن در تمام سالن های آرایشی نیاز است.

امروزه صنعت آریشگری به یکی از پر درآمد ترین شغل ها تبدیل شده است و این شغل دارای خدمات زیادی می باشند که توسط آرایشگر ارائه می شود، برای ارائه تمامی خدمات آرایشی نیاز به تجهیزات مخصوص می باشد که باید آرایشگر آن ها را تامین و در سالن خود داشته باشد.

اگر بخواهیم تجهیزات سالن های آرایشی را نام ببریم می توان به صندلی کوپ و کوتاهی اشاره کرد، که یکی از پرکاربردترین تجهیزات سالن می باشد، آرایشگر ها معمولا از این صندلی برای کوتاهی، شینیون و خدمات دیگر نیز استفاده می کنند و کارایی این صندلی تنها به کوتاهی مو ختم نمی شود.

مهم ترین نکته در انتخاب این صندلی راحتی مشتری وآراشگر می باشد، زیرا مشتری مدت زمان زیادی را روی صندلی ی نشیند و آرایشگر نیز مدت زمان زیادی را برای انجام خدمات صرف می کند، به همین ترتیب باید از صندلی استفاده کرد که هیچکدام را اذیت نکند.

مشخصات صندلی کوپ و کوتاهی

صندلی های کوپ معمولا دارای یک جک پدالی هستند که به وسیله آن به راحتی می توان ارتفاع صندلی را تنظیم کرد که آرایشگر متناسب با قد خود آن را تنظیم کند تا در هنگام ارائه خدمات راحت باشد، همچنین این صندلی ها معمولا دارای پایه های فلزی هستند که مشتری پای خود را روی آن قرار دهد و دچار اذیت نشود.

از دیگر ویژگی و مشخصات این صندلی ها می توان به قابلیت چرخش 360 درجه این صندلی اشاره کرد که باعث سهولت کار آرایشگر می شود.

ویژگی صندلی کوپ و کوتاهی استاندارد

  • یک صندلی کوپ باکیفیت صندلی است که در گردش خون در قسمت پایینی بدن اختلال ایجاد نکند، زیرا مشتری باید ساعت زیادی را روی صندلی بنشیند و اگر روی آن راحت نباشد ممکن است تکان بخورد و موی آن با خطا و ایراد کوتاه شود.
  • این صندلی باید قابلیت چرخش را داشته باشد تا در صورت نیاز آرایشگر بتواند صندلی را بچرخاند.
  • دارای پشتی باشد تا مشتری هنگام نشستن روی آن احساس خستگی نکند.
  • جنس کفی صندلی به گونه ای باشد که هنگام نشستن روی آن سر نخورید.
  • اسکلیت این صندلی ها حتما باید از جنس استیل و فلزی باشند که مقاوم باشند و تحمل وزن بالا را داشته باشند.
  • مواد به کار رفته در تولید این صندلی ها باید از جنس مرغوب و با کیفیت باشد که در استفاده طولانی مدت دچار فرو رفتگی نشود.
  • صندلی کوپ و کوتاهی باید در دو نوع چرخ دار و بدون چرخ باشد که با توجه به نیاز خود آن را تهیه کنید.
  • فوم نشیمنگاه صندلی ها بهتر است از نوع فوم سرد باشند تا در استفاده طولانی مدت دچار فرو رفتگی نشوند.
  • باید دارای پدال باشند تا به راحتی بتوان ارتفاع آن را تغییر داد.
  • جنس رویه صندلی ها باید قابل شست و شو باشد، زیرا ممکن است به وسیله رنگ و دیگر مواد شیمیایی سالن آرایشی دچار کثیفی بشوند ونیاز به شست و شو داشته باشند.
  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

 معرفی کمپرسور کولر ریو

کمپرسور کولر ریو یکی از قطعات مهم در سیستم های خنک کننده خودرو ها است ، همانطور که میدانید کولر از جمله آپشن های کاربردی در هر خودرو است که اهمیت آن در فصول گرم سال آشکار میشود و موجب خنک کردن و کاهش دمای داخل خودرو میشود و علاوه بر آن میتواند رطوبت محیط را کاهش داده و موجب تهویه هوا شود.

سیستم کولر در خودرو های کمپرسور کولر ریو کولر گازی است که وجود کمپرسور کولر برای به گردش درآوردن گاز خنک کننده در خودرو لازم و ضروری است.

کمپرسور کولر ریو | کمپرسور کولر استوک ریو

 

کارکرد کمپرسور ‌کولر ‌در ریو

کمپرسور‌ ریو یک متراکم کننده فیزیکی است که از یک یا چند سیلندر و پیستون تشکیل شده و وظیفه آن این است که هوا را از داخل موتور گرفته و از طریق سوپاپ‌، به داخل سیلندر میفرستد. در این مرحله، سرمای ایجاد شده از طریق لوله‌ها به اوپراتور رسیده و به وسیله فن، وارد کابین خودرو می‌شود.

کمپرسور ‌کولر در ریو باعث می شود گاز خنک کننده را از اوپراتور به کندانسور بیاورد و دوباره پس از طی مسیر به اوپراتور باز گرداند. این تغییر عموماً باعث افزایش دمای سیال می‌شود که با استفاده از این گاز داغ، و طی کردن چند فرایند دمای محیط را کاهش می‌دهد.

کمپرسور های ‌کولر در ریو ممکن است بنا به دلایلی از جمله خراب و معیوب بودن کلاچ، فرسوده شدن باتری خودرو، وجود فاصله میان پولی و کلاچ، خراب بودن ترموستات ماشین و خراب بودن رله کمپرسور خراب شوند و نیاز به تعویض داشته باشند.

اگر متوجه خراب بودن و یا معیوب بودن کمپرسور در خودرو شدید لازم است که در اولین فرصت آن را تعمیر و یا تعویض کنید برای خرید کمپرسور ریو میتوانید انواع کمپرسور های نو و یا استوک را خریداری نمایید.

از جمله علائمی که نشان دهنده خرابی کمپرسور ‌کولر ریو است میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

تولید سرو صدای زیاد

نشت گاز مبرد

انتشار بوی نامطبوع از کولر

کارکرد کمپرسور ‌کولر ‌در ریو

 

کمپرسور‌ کولر دست دوم ریو

اگر کمپرسور ‌کولر ریو خراب شود و نیاز به تعویض داشته باشد ۲ راه پیش روی شما قرار دارد میتوانید انواع کمپرسور های نو و یا استوک و دسته دوم را از بازار لوازم یدکی خودرو خریداری کرده و بر روی خودرو نصب نمایید.

خرید کمپرسور های دست دوم از نظر هزینه ای به صرفه تر بوده و میتوانید با صرف هزینه کمتر صاحب یک کمپرسور کار راه انداز شوید.

اما نکته ای که در مورد خرید کمپرسور های دست دوم و استوک باید به آن توجه داشته باشید این است که از یک فروشگاه معتبر و باسابقه خرید کنید.

کمپرسور‌ کولر دست دوم ریو

 

خرید کمپرسور ‌کولر استوک ریو

فروشگاه استوک دهنمکی انواع کمپرسور کولر ‌ریو را به صورت نو و دست دوم و استوک برای شما عزیزان فراهم کرده است و تمامی این قطعات زیر نظر کارشناسان خبره بررسی شده است تا صحت و سلامت آنها مورد تایید قرار گیرد.

بنابراین اگر برای خرید کمپرسور ریو به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید میتوانید با خیال راحت و به صورت اینترنتی از فروشگاه استوک دهنمکی خرید نمایید.

 

 

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

 معرفی کمپرسور کولر توسان

کمپرسور کولر توسان یکی از قطعات مهم در سیستم های خنک کننده خودرو ها است ، همانطور که میدانید کولر از جمله آپشن های کاربردی در هر خودرو است که اهمیت آن در فصول گرم سال آشکار میشود و موجب خنک کردن و کاهش دمای داخل خودرو میشود و علاوه بر آن میتواند رطوبت محیط را کاهش داده و موجب تهویه هوا شود.

سیستم کولر در خودرو های کمپرسور کولر توسان کولر گازی است که وجود کمپرسور کولر برای به گردش درآوردن گاز خنک کننده در خودرو لازم و ضروری است.

کمپرسور کولر توسان | کمپرسور کولر استوک توسان

کارکرد کمپرسور ‌کولر ‌در توسان

کمپرسور‌ توسان یک متراکم کننده فیزیکی است که از یک یا چند سیلندر و پیستون تشکیل شده و وظیفه آن این است که هوا را از داخل موتور گرفته و از طریق سوپاپ‌، به داخل سیلندر میفرستد. در این مرحله، سرمای ایجاد شده از طریق لوله‌ها به اوپراتور رسیده و به وسیله فن، وارد کابین خودرو می‌شود.

کمپرسور ‌کولر در توسان باعث می شود گاز خنک کننده را از اوپراتور به کندانسور بیاورد و دوباره پس از طی مسیر به اوپراتور باز گرداند. این تغییر عموماً باعث افزایش دمای سیال می‌شود که با استفاده از این گاز داغ، و طی کردن چند فرایند دمای محیط را کاهش می‌دهد.

کمپرسور های ‌کولر در توسان ممکن است بنا به دلایلی از جمله خراب و معیوب بودن کلاچ، فرسوده شدن باتری خودرو، وجود فاصله میان پولی و کلاچ، خراب بودن ترموستات ماشین و خراب بودن رله کمپرسور خراب شوند و نیاز به تعویض داشته باشند.

اگر متوجه خراب بودن و یا معیوب بودن کمپرسور در خودرو شدید لازم است که در اولین فرصت آن را تعمیر و یا تعویض کنید برای خرید کمپرسور توسان میتوانید انواع کمپرسور های نو و یا استوک را خریداری نمایید.

از جمله علائمی که نشان دهنده خرابی کمپرسور ‌کولر توسان است میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

تولید سرو صدای زیاد

نشت گاز مبرد

انتشار بوی نامطبوع از کولر

کارکرد کمپرسور ‌کولر ‌در توسان

کمپرسور‌ کولر دست دوم توسان

اگر کمپرسور ‌کولر توسان خراب شود و نیاز به تعویض داشته باشد ۲ راه پیش روی شما قرار دارد میتوانید انواع کمپرسور های نو و یا استوک و دسته دوم را از بازار لوازم یدکی خودرو خریداری کرده و بر روی خودرو نصب نمایید.

خرید کمپرسور های دست دوم از نظر هزینه ای به صرفه تر بوده و میتوانید با صرف هزینه کمتر صاحب یک کمپرسور کار راه انداز شوید.

اما نکته ای که در مورد خرید کمپرسور های دست دوم و استوک باید به آن توجه داشته باشید این است که از یک فروشگاه معتبر و باسابقه خرید کنید.

کمپرسور‌ کولر دست دوم توسان

خرید کمپرسور ‌کولر استوک توسان

فروشگاه استوک دهنمکی انواع کمپرسور کولر ‌توسان را به صورت نو و دست دوم و استوک برای شما عزیزان فراهم کرده است و تمامی این قطعات زیر نظر کارشناسان خبره بررسی شده است تا صحت و سلامت آنها مورد تایید قرار گیرد.

بنابراین اگر برای خرید کمپرسور توسان به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید میتوانید با خیال راحت و به صورت اینترنتی از فروشگاه استوک دهنمکی خرید نمایید.

 

 

 

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

 معرفی اجزای تشکیل دهنده مخزن دوجداره

معرفی اجزای تشکیل دهنده مخزن دوجداره

برای تولید آب گرم مصرفی ساختمان های مسکونی و یا تجاری، راه های مختلفی وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از مخازن دو جداره می باشد. این نوع مخازن در ساختمان هایی که جمعیت نسبتا کم و محدود دارند به شدت کمک کننده است و سیستم گرمایشی آن بسیار ساده و فاقد پیچیدگی است. در بسیاری از موتورخانه ها و شوفاژخانه ها، این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه با اجزای تشکیل دهنده مخزن های دوجداره و کاربرد هر یک از این اجزا آشنا می شویم.

استوانه ی داخلی و خارجی

مهم ترین بخش مخزن های دوجداره، استوانه داخلی و خارجی می باشد. استوانه داخلی محل ذخیره آّب سرد شهری است و استوانه خارجی نیز محل ذخیره آب گرم دیگ (بویلر) بخار می باشد. اندازه و ابعاد این دو استوانه متناسب با ظرفیت مخزن متفاوت می باشد. مخزن داخلی از مخزن خارجی کوچک تر است و داخل آن قرار دارد. در هنگام خرید جنس بدنه مخزن را به درستی بررسی کنید. چون طول عمر منبع شما به کیفیت آن وابسته است. به منظور جلوگیری از پوسیدگی و فرسایش و هم چنین عدم سوراخ یا ترکیدگی، از ورق های گالوانیزه برای تولید بدنه استفاده می کنند.

فشار آب در استوانه داخلی بیش تر از استوانه خارجی است در نتیجه ضخامت جدار داخلی از جدار خارجی بیشتر است. عموما قطر استوانه داخلی 4 الی 6 میلی متر و استوانه خارجی نیز 3 الی 5 میلی متر است.

شیر اطمینان

شیر اطمینان یا شیر ایمنی یکی از ملزومات و اجزای تشکیل دهنده هر مخزن دوجداره می باشد. این قطعه توسط یک فنر بسته شده است. زمانی که فشار و حرارت درون مخزن بیشتر از حالت نرمال، افزایش می یابد، به این فنر فشار وارد می شود و شیر به سرعت باز می شود و عمل تخلیه صورت می گیرد. هدف از قرار گیری این شیر، جلوگیری از وقوع انفجار و خطرات جانی و مالی است. شیر اطمینان یک شیر برای تنظیم فشار نیست و نباید به این منظور از آن استفاده نمود.

 

دلایل افزایش فشار بیش از حد مخزن دوجداره

  • افزایش حجم حرارت یا انبساط حرارتی

  • واکنش های شیمیایی

  • اختلال در سیستم حرارتی

  • استفاده از آتش یا حرارت غیرعادی برای تولید آب گرم

شیر هواگیری

برای مخازن و لوله هایی که به منظور انتقال آب استفاده می شوند، امکان ورود گاز یا هوا به داخل آن وجود دارد. ورود هوا در لوله باعث ایجاد سر و صداهای زیاد، پوسیدگی و فرسایش لوله ها، اتصالات و سایر قطعات مرتبط با آن می شود و آسیب های فراوانی به قطعات موجود در سیستم انتقال آب می شود. به منظور جلوگیری از این اتفاقات و خسارات ناشی از آن، از شیر های هواگیری استفاده می کنند. دلایل مختلفی برای بروز این اتفاق وجود دارد که از مهم ترین آن می توانیم به بخارات ایجاد شده توسط دیگ بخار، اشاره کنیم.

 

محل قرارگیری شیر هواگیری کجاست؟

به دلیل چگالی پایین گازها، شیر هواگیری را در قسمت های بالایی و در نزدیک ترین نقطه تجمع گاز ها در مخزن قرار می گیرد.

 

مجرای رفت آب گرم مصرفی

این مجرا در قسمت بالایی مخزن دوجداره قرار دارد. وظیفه ی این بخش این است آب استوانه ی داخلی را از طریق لوله کشی های مرتبط با آب گرم ساختمان، به طبقات و واحدها برساند. این آب گرم از طریق تبادلات دمایی و حرارتی بین دو سیال موجود در استوانه داخلی و خارجی تولید می شود.

مجرای رفت آب گرم

این مجرا مربوط به آب گرم تولیدی توسط دیگ بخار می باشد. از آن جایی که طبق اصول مهندسی، مخازن دوجداره باید بالاتر از دیگ بخار قرار بگیرند، این مجرا در قسمت زیرین مخزن است. آب گرم از این طریق وارد استوانه خارجی می شود تا برای انجام فرایند گرم کردن آب استوانه داخلی استفاده شود.

 

مجرای برگشت آب گرم

مجرای برگشت آب گرم نیز مربوط به آب موجود در استوانه خارجی است. البته با این تفاوت که پس از انجام تبادلات، دما و حرارت آن کاهش یافته است. از طریق مجرایی که در قسمت بالای مخزن قرار دارد به دیگ بخار بر می گردد. سپس با افزایش دمای سیال، از طریق مجرای ورود، به داخل استوانه خارجی بر می گردد.

منبع دو جداره

شیر یک طرفه

یکی دیگر از اجزای تشکیل دهنده مخزن های دوجداره که وجود آن از الزامات کار با این مخازن می باشد، شیر یک طرفه است. شیر یک طرفه برای عبور سیالات (مایعات، گاز) مورد استفاده است و همان طور که از نام آن پیداست، به منظور حرکت در یک سمت (طرف) مورد استفاده است و اجازه حرکت سیالات در خلاف جهت تعیین شده را نمی دهد.

ساده ترین نوع شیر های یک طرفه از بدنه، پوشش، دیسک و لولا تشکیل شده است. اما بعضی از این نوع شیرها، دارای امکانات بیشتری نظیر بازویی دیسک، بلبرینگ، توپی و… می باشند. نکته حائز اهمیت در مورد شیر یک طرفه این است که عملکرد آن به صورت خودکار می باشد و بدون نیاز به پیچاندن دسته یا هرگونه اقدامات دستی، کار می کند.

شیر فلکه

شیر فلکه یکی از آن دست وسایلی است که در صنعت کاربرد های فراوانی دارد. هم چنین یکی از اجزای تشکیل دهنده مخزن های دوجداره نیز می باشد. هدف و وظیفه اصلی این قطعه، قطع یا وصل جریان سیالات در لوله ها است. یک شیر فلکه عالی و ایده آل، شیر فلکه ای است که با کمترین مقاومت و هم چنین ایجاد کمترین افت فشار، ماده درون لوله را از خود عبور دهد و علاوه بر آن، در زمان لازم نیز جلوی عبور سیال جاری در لوله را بگیرد.

وظایف شیر فلکه:

  • قطع و یا وصل جریان

  • یک طرفه کردن مسیر لوله (جلوگیری از بازگشت سیال)

  • تنظیم مقدار سیال برای عبور از لوله

  • کنترل فشار سیال

  • شیر فلکه ها در تجهیزاتی استفاده می شوند که برای ایجاد جریان، از اختلاف فشار دو ماده ایجاد می شوند.

 

مجرای تخلیه

به منظور رسوب زدایی مخزن، از طریق این مجرا که در قسمت زیرین مخزن دو جداره قرار دارد، می توانید اقدام کنید. بعضی افراد از اسیدهای رقیق برای رسوب زدایی استفاده می کنند. در حالت کلی هنگام استفاده از اسیدها، این موضوع را در نظر بگیرید که با گذشت زمان و اثر اسید بر روی آن ها، جدار منبع سوراخ می شود.

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

مخزن دو جداره گالوانیزه چیست؟

مخزن دو جداره گالوانیزه

یکی از روش های پرکاربرد و قدیمی برای تامین آب گرم مصرفی ساختمان ها، استفاده از مخزن دو جداره گالوانیزه است. این مخزن از دولایه یا به اصطلاح از دو جدار تشکیل شده است و دلیل نام گذاری آن همین است. در حد فاصل دوجدار تشکیل دهنده مخزن، آب گرم دیگ بخار، جریان دارد. گردش این آب گرم موجب افزایش دمای آب سرد ورودی به مخزن اصلی می شود.

مخزن دو جداره

مخزن دو جداره

اجزای تشکیل دهنده ی مخزن دوجداره گالوانیزه

در واقع مخزن دو جداره شامل دو عدسی محدب و دو استوانه با ابعاد متفاوت می باشد. استوانه داخلی ابعاد کوچک تری نسبت به استوانه بزرگ تر دارد و در آن آب سرد که همان آب شهری است جریان دارد. در استوانه خارجی که همان استوانه بزرگتر است، آب گرمی که دیگ بخار تولید کرده است، در جریان است. اختلاف دمای این دو سیال، موجب انتقال دما و حرارت می شود. در نتیجه آب شهری، گرم می شود. بعد از انجام این فرایند، مقداری از حرارت و دمای آب موجود در استوانه بزرگ، کاهش می یابد. به همین دلیل مجددا به دیگ بخار بر میگردد و مراحل قبل را تکرار می نماید.

نکاتی در مورد مخازن دوجداره گالوانیزه

  • در کنار همه محاسن مخزن های دو جداره گالوانیزه، یک عیب بسیار بزرگ دیده می شود و آن این است که اگر در لایه های درونی مخزن سوراخ و یا ترکی ایجاد شود، تعمیر آن بسیار دشوار و هم چنین پر هزینه خواهد بود. ضمنا اگر عدسی ها نیز دچار آسیب دیدگی شوند، تقریبا غیرقابل تعمیر است و نیاز به تعویض دارد.

  • مخزن های دو جداره عموما از ورق های گالوانیزه گرم تولید می شوند. جدار داخلی این مخزن، به دلیل فشار بیشتر به آن، نسبت به جدار خارجی از ضخامت بیشتری برخوردار است. برای نشان دادن ضخامت ورق های گالوانیزه استفاده شده در ساخت مخزن دوجداره، از دو عدد استفاده می کنند. عدد بزرگتر نشان دهنده ضخامت جدار داخلی و عدد کوچک تر نشان دهنده ضخامت جدار خارجی است.

  • برای افزایش راندمان و بهره وری بیش تر، مخزن دو جداره گالوانیزه را عایق بندی نمایید تا هم در مصرف انرژی صرفه جویی شود و هم استهلاک مخزن کاهش یابد.

  • یکی از مواردی که راندمان دستگاه را می کاهد، سختی آب است. در واقع سختی یکی از مواردی است که موجب پوسیدگی و آسیب فراوان به مخزن می شود. برای جلوگیری از این اتفاق، می توانید از دستگاه سختی گیر آب استفاده نمایید و طول عمر مخزن را افزایش دهید.

  • ظرفت های مختلف به ازای هر مکان به این صورت است: مجتمع های مسکونی که تا ۵ نفر سکنه دارند، به طور میانگین ۱۹۰ الی ۲۸۵ لیتر، مجتمع های مسکونی تا ۱۰ نفر سکنه ،۴۸۰ لیتر، آپارتمان های مسکونی که از مخزن مشترک استفاده می کنند، به ازای هر نفر ۱۹۰ لیتر، به ازای هر بیمار در بیمارستان ها ،۴۵ لیتر ، در ادارات به ازای هر کارمند ۵ لیتر آب مصرف می شود.

  • بنا بر استاندارد های جهانی، دمای مناسب و بهداشتی برای آب گرم تولیدی در مخزن دو جداره ی گالوانیزه، باید عددی بین ۵۰ تا ۶۰ درجه باشد. به هیچ عنوان دمای آن نباید کمتر از ۵۰ درجه باشد. زیرا دمای ۲۰ تا ۵۰ درجه، برای رشد و نمو باکتری های سبزرنگی به نام لژیونلا بسیار مناسب است. اگر نیاز به آبی با دمای کمتر از ۵۰ درجه دارید، از مخلوط آب گرم و سرد استفاده نمایید.

  • قبل از نصب مخزن دو جداره، پیشنهاد ما این است که فنداسیونی برای آن در نظر بگیرید و مخزن را بر روی پایه های محکم نصب نمایید.

تولید مخزن دو جداره گالوانیزه

تولید مخزن دو جداره گالوانیزه

ظرفیت مخزن های دو جداره گالوانیزه:

مخزن های دو جداره گالوانیزه، در ظرفیت های گوناگون بین ۳۰۰ لیتر الی ۲۰۰۰ لیتر در بازار عرضه می شوند. عوامل مختلفی برای انتخاب ظرفیت مناسب برای خرید این مخازن وجود دارد. مانند: نوع کاربری ساختمان (مسکونی و یا تجاری)، ضریب تقاضا، متراژ واحد ها و…. به طور کلی برای هر واحد مسکونی که متراژی بین ۸۰ الی ۱۰۰ متر دارد ،باید ظرفیتی بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ لیتر در نظر بگیریم.

این مخازن بیشتر به صورت خوابیده یا افقی تولید می شوند. با استفاده از این مخازن می توانید در مدت زمان کوتاهی، مقدار زیادی آب را گرم نمایید. در ضمن برای گرم کردن این مقدار آب، به هیچ عنوان نیازی به پمپ سیرکولاتور ندارید.

ضخامت لایه های منبع دو جداره گالوانیزه

اکثر مخزن ها از ناحیه عدسی ها دچار آسیب می شوند و از آن جایی که تعمیر این بخش بسیار دشوار و هزینه بر است، توصیه ی ما به شما این است که به دنبال مخازنی باشید که از ضخامتی بالا و استاندارد برخوردار باشند. بهترین نوع این مخزن ها با ضخامت ۳×۵ و ۳×۶ می باشند. شاید در ابتدا هزینه ای بیشتر پرداخت نمایید، اما در نهایت هزینه های چند برابری که صرف تعمیر آن خواهید کرد را ندارید.

 

در هنگام خرید این محصول به نکات زیر توجه نمایید:

  • مخزن هایی را انتخاب کنید که دارای عدسی های با ضخامت بالا ساخته شده باشند.

  • حتما به ابعاد و اندازه مخزن دو جداره گالوانیزه و هم چنین ظرفیت آن توجه نمایید تا همه واحد های مجتمع را به خوبی پوشش دهد.

  • مخزن مورد نظر باید ارتفاعی به اندازه حداقل 30 سانتی متر با سقف فاصله داشته باشد.

  • شرکت گارانتی دهنده دارای اعتبار و ضمانت کیفیت باشد.

  • ضخامت ورق ها را بررسی نمایید.

  • همه منابع تولید و تامین آب گرم، باید دارای شیر یک طرفه باشند تا از پس زدن آب گرم به داخل لوله های حاوی آب گرم جلوگیری نماید.

  • یکی دیگر از مواردی که مخزن های دو جداره گالوانیزه باید داشته باشند، شیر اطمینان می باشد. این شیر زمانی که حرارت آب گرم از یک حدی فراتر می رود و بیش از حد مجاز می شود، به طور خودکار و اتوماتیک باز می شود. در نتیجه تخلیه صورت می پذیرد. این شیرها در قسمت فوقانی منبع نصب می شوند.

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

ویدئو پروژکتور استوک باکس لایت-BOXLIGHT

در جهان امروز ویدئو پروژکتور یکی از ابزار آلات اداری بسیار کارآمد در حوزه های آموزشی و تجاری به شمار می رود. در گذشته این محصول فقط قابلیت پخش تصاویر ویدئویی را دارا بود ولی امروزه با نام های بسیار متنوعی نظیر: پروجکشن، دیتا پروژکتور و حتی گاهی مالتی مدیا هم خوانده می شود، که همه این نام ها اشاره به یک کالا و دستگاه دارند. امروزه این محصول در زمینه های آموزشی (مدارس، دانشگاه، سایت ها و آموزشگاه ها)، کنفرانس ها، همایش ها و مصارف خانگی بسیار مورد کاربری قرار می گیرد که اطلاعات را از دستگاه های ورودی نظیر کامپیوتر، تبلت، موبایل و لپ تاپ دریافت می نماید و بر روی پرده نمایش به تصویر می گذارد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی این دستگاه با برندها و قابلیت های گوناگون به بازار عرضه شده است. یکی از ویدئو پروژکتورهای مشهور و معتبر، ویدئو پروژکتور استوک باکس لایت (BOXLIGHT) است. که در این مقاله قرار است ویدئو پروژکتور باکس لایت-BOXLIGHT را به شما معرفی نماییم و درباره کالا استوک صحبت کنیم.

ویدئو پروژکتور استوک باکس لایت-BOXLIGHT

ویدئو پروژکتور استوک باکس لایت-BOXLIGHT

امکانات و ویژگی های ویدئو پروژکتور استوک باکس لایت (BOXLIGHT)

از ویژگی های با اهمیت ویدئو پروژکتور استوک باکس لایت (BOXLIGHT) می توان به کیفیت مطلوب تصاویر، پشتیبانی از انواع پورت های خروجی و ورودی، ظاهری زیبا و جمع و جور، تنوع در قیمت آن اشاره نمود. این محصول به علت دارا بودن کیفیت مطلوب و طول عمر بالای لامپ آن، برای مکان های آموزشی بسیار مناسب است و از لحاظ قیمت جزء ویدئو پروژکتورهای ارازن قیمت برای مدارس می باشد.

لازم به ذکر است که این محصول همراه با لوازم جانبی مثل کابل ها، باتری و کنترل از راه دور و دفترچه راهنما ارائه می شود. قبل از خرید و تصمیم گیری به این نکته دقت داشته باشید که قرار است در چه محلی از این دستگاه استفاده شود یا تا چه میزان هزینه می خواهید پرداخت کنید پس از بررسی تمامی این نکات مطرح شده، می توانید با اطمینان بیشتر و مناسب با نیازتان خرید خود را انجام دهید.

آنچه درباره کالای استوک لازم است بدانید!

اکثرا با کالای استوک آشنایی دارید ولی اگر در زمینه ویدئو پروژکتور استوک نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید در این قسمت همراه ما باشید تا اطلاعات مورد نیاز خود را در این زمینه به دست آورید و با آگاهی کامل بتوانید خرید خود را انجام دهید.

ابتدا بدانید کلمه استوک در زبان لاتین اشاره به کالای موجود یا ذخیره شده در انبار و آماده فروش و تحویل به مشتری می کند. اما این واژه در بازار فروش محصولات گوناگون اعم از کالاهای دیجیتال مثل ویدئو پروژکتور، پوشاک و غیره در ایران معنی دیگری دارد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که در بازار فروشگاه های ایران اکثرا به کالاهای کارکرده و دست دوم که در حد یک کالای نو می باشند استوک گفته می ‌شود. لازم است بدانید که لزوما کالاهای استوک کارکرده و دست دوم نمی باشند. مثلا در برخی از فروشگاه های معتبر آمریکایی، اروپایی و آسیایی که در زمینه دیجیتال، پوشاک، دکوراسیون، مواد غذایی و … فعالیت می کنند در حالت های خاص کالای نو و آکبند خود را به نام استوک به فروش می رسانند.

در بعضی از کشورها زمانی که یک دستگاه از رده خارج می شود و تولیدات تجهیزات جانبی و قطعات مصرفی آن کالا نیز متوقف می شود تا افراد را مجبور به تعویض دستگاه کارکرده و دست دوم خود با یک دستگاه جدید و نو کنند. در این حالت ها شرکت جهت فروش باقی مانده لوازم و قطعات جانبی آن کالا، آن ‌ها را به عنوان کالای استوک در بازار خارجی با سهولت به فروش می رساند.

خرید ویدئو پروژکتور استوک باکس لایت از آی ژکتور

فروشگاه اینترنتی آی ژکتور یکی از ارائه دهندگان ویدئو پروژکتور استوک باکس لایت–BOXLIGHT می باشد و شما مشتریان عزیز می توانید ویدئو پروژکتور استوک یا دست دوم باکس لایت را با خدمات پس از فروش آن از این سایت تهیه بفرمایید. به منظور خرید و یا کسب اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتورهای استوک باکس لایت و سایر محصولات می توانید با کارشناسان مجموعه آی ژکتور در ارتباط باشید تا بتوانید بر اساس نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.

کاربردهای مختلف ویدئو پروژکتور استوک باکس لایت

این ویدئو پروژکتور در محیط های مختلفی کاربرد دارد که برای نمونه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مکان های مذهبی
  • مراکز آموزشی مانند دانشگاه ها، مدارس و …
  • رستوران ها
  • منازل
  • شرکت ها و مراکز اداری
  • گیم نت
  • کافی شاپ
  • کتابخانه ها

     

    ویدئو پروژکتور استوک باکس لایت-BOXLIGHT

    ویدئو پروژکتور باکس لایت

کیفیت و طول عمر ویدئو پروژکتور

زمانی که از یک تصویر با کیفیت و مناسب صحبت می شود، مواردی نظیر رزولوشن، نسبت کنتراست، عدم لرزش و شکستگی تصاویر و  … بررسی می شود. تکنولوژی و استانداردهای فنی و مهندسی به کار رفته در ساخت و طراحی دیتا پروژکتور باکس لایت موجب شده است که تصویر خروجی یک تصویر با کیفیت و واضح باشد. در کنار کیفیت نمایش تصویر، طول عمر مفید و هزینه تعمیر و نگهداری ویدئو پروژکتور بیان می‌ شود.

فروش و خدمات پس از فروش

علاوه بر انتخاب صحیح، یکی از مهم ترین موارد در خرید یک ویدئو پروژکتور استوک خدمات پس از فروش آن می باشد. لازم به ذکر است که خدمات پس از فروش به خریدار این اطمینان را می‌ دهد که کالای خریداری شده علاوه بر این که از کیفیت مطلوبی برخوردار است، در صورت نیاز دارای خدمات پشتیبانی مناسب نیز می باشد. شرکت آی ژکتور در کنار فروش ویدئو پروژکتور، در زمینه خدمات پس از فروش و مشاوره پیش از خرید انواع ویدئو پروژکتور استوک، اطمینان لازم را به شما می دهد که با حضور متخصصان مربوطه با دانش فنی می‌ تواند پاسخگوی نیاز و سوالات شما باشد.

در آخر

فروشگاه اینترنتی آی ژکتور به یکی از ارائه دهندگان ویدئو پروژکتور استوک باکس لایت (BOXLIGHT) می باشد و شما مشتریان عزیز می توانید ویدئو پروژکتور استوک باکس لایت را با خدمات پس از فروش آن از این سایت تهیه کنید. جهت خرید و اطلاع از قیمت ویدئو پروژکتورهای باکس لایت و سایر محصولات می توانید از کارشناسان مجموعه آی ژکتور کمک بگیرید تا بتوانید بر اساس نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.

  • blogagency blogagency2022
  • ۰
  • ۰

ویدئو پروژکتور استوک کاسیو-CASIO

ویدئو پروژکتور استوک کاسیو (CASIO) یکی از محصولات بسیار با کیفیت و عالی در بازار ویدئو پروژکتور به شمار می آید. اگر شما نیز قصد تهیه یک ویدئو پروژکتور استوک با کیفیت و بسیار کارآمد را دارید پیشنهاد می‌ کنیم این مقاله را از دست ندهید و در ادامه همراه ما باشید.

قبل از آن که درباره ویدئو پروژکتور استوک کاسیو صحبت کنیم بهتر است ابتدا به معرفی برند کاسیو بپردازیم تا شما با این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

ویدئو پروژکتور استوک کاسیو-CASIO

ویدئو پروژکتور استوک کاسیو-CASIO

معرفی برند کاسیو (casio)

کمپانی کامپیوتری کاسیو یک مجموعه چند‌ ملّیتی تولید قطعات الکترونیک می باشد که دفتر اصلی آن در توکیو ژاپن مستقر می باشد. کاسیو در سال 1957 اولین ماشین حساب تمام‌ الکترونیکی جهان را طراحی و تولید کرد.

شاید برایتان جالب باشد که نخستین محصول عمده‌ مجوعه کاسیو که به سال 1946 باز می‌ گردد، یوبیوا پایپ (Yubiwa pipe) یک مدل انگشتر بود که سیگار درون آن جای می گرفت و به افراد این امکان را می‌ داد که بدون درگیر شدن دستشان به‌ راحتی سیگار بکشند. این قابلیت برای کشور ژاپن که پس‌ از جنگ جهانی دوم آسیب‌ دیده بود، بسیار جالب به‌ نظر می‌ آمد و به محصول موفقیت‌ آمیز برای کاسیو تبدیل شد.

جالب است بدانید که برند کاسیو یکی از نخستین کمپانی های تولید کننده‌ ساعت های کوارتز (هم آنالوگ و هم دیجیتال) بود. در همین حین اقدام به تولید ساعت های مجهز به ماشین‌ حساب کرد. مجموعه کاسیو همچنین جزء نخستین تولید کننده های ساعت هایی بود که می توانستند چندین زمان محلی در مکان های مختلف دنیا را به صورت همزمان نمایش دهند.

برند کاسیو در سال 1983 نخستین ساعت جی-شاک (G-Shock) خود را تولید و به بازار عرضه کرد. ساعت G-shock یکی از مدل های دیگر ساعت های کاسیو است که در حال حاضر نیز تولید می شود و امکانات های فراوانی مانند لرزاننده، نور در شب، زمان سنج، شمارش معکوس، ضد آب و .. را دارا می باشد و در ورزش، صنایع نظامی و علمی طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. لازم به ذکر است که نخستین ساعت G-shock که تولید شد، مدل Dw-5000c بود.

همچنین برند کاسیو برای بازارهای محلی و کوچکتر هم محصولاتی را عرضه می کند. مانند قبله نمایی که برای مسلمانان طراحی و تولید شده است تا بتوانتد به درستی جهت قبله را پیدا کنند.

طبق گزارشات ارائه شده درآمد این مجموعه حدود 4.616 میلیارد دلار در سال 2010 بوده است.

همچنین در مجموعه کاسیو حدود 12000 نفر مشغول به فعالیت هستند.

کاسیو با این تولیدات محصولات متنوع توانست جایگاه خود را در بازار جهانی مستحکم نماید و در اکثر کشورهای جهان سهمی از بازار دیجیتال را به اختیار خود درآورد.

در حال حاضر خط تولید دوربین های کامپکت کاسیو بسیار با قدرت تر از قبل در حال فعالیت می باشد و هر سال محصولات پیشرفته تر و با کیفیت بالاتری را به بازار می کند.

با شهرتی که برند کاسیو برای خود کسب کرده‌ است توانسته در اکثر کشورها نمایندگی‌ هایی جهت فروش محصولات خود برپا کند تا طرفداران و علاقه‌ مندان کاسیو بتوانند محصولات این مجموعه را بی کم‌ و کاست و با خدمات پس‌ از فروش خریداری نمایند. در مجموعه آی ژکتور ویدئو پروژکتورهای برند کاسیو عرضه می‌ شود؛ که شما می‌ توانید با خیال راحت و بدون هیچ‌ گونه نگرانی خرید ویدئو پروژکتور خود را از این مجموعه انجام دهید و از خدمات پس‌ از فروش و همچنین راهنمایی‌ های کارشناسان مجموعه بهره‌ مند شوید.

قیمت ویدئو پروژکتورهای استوک کاسیو در همه رنج‌ ها موجود می‌ باشد و شما می‌ توانید با توجه به بودجه خود که قصد دارید صرف خرید این کالا کنید، اقدام به خرید نمایید.

موارد استفاده از ویدئو پروژکتور کاسیو

ویدئو پروژکتور استوک CASIO کاربردهای بسیار فراوانی دارد که از که در ادامه برخی از این کاربردها را نام می‌ بریم:

  • مراکز آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه‌ ها
  • مراکز مذهبی مانند مساجد
  • مراکز اداری و تجاری
  • رستوران‌ ها و کافی‌ شاپ‌ ها
  • منازل

قیمت ویدئو پروژکتور استوک کاسیو

همان‌ طور که در بخش‌ های بالاتر نیز گفته شد، این نوع ویدئو پروژکتور استوک با قیمت‌ های مختلف در سایت آی ژکتور موجود می‌ باشد و شما نیز با توجه به نیاز خود و همچنین بودجه‌ ای که برای خرید ویدئو پروژکتور در نظر دارید که هزینه کنید، می‌ توانید پس‌ از ارتباط با کارشناسان به‌ راحتی و بدون هیچ‌ گونه نگرانی خرید خود را تکمیل نمایید.

ویدئو پروژکتور استوک کاسیو-CASIO

ویدئو پروژکتور استوک کاسیو

برخی از قابلیت‌ های ویدئو پروژکتور کاسیو

توجه داشته باشید که در ادامه برخی از قابلیت‌ های ویدئو پروژکتور CASIO را بررسی خواهیم کرد که ممکن است در برخی از ویدئو پروژکتورها یک یا حتی چندین مورد از این قابلیت‌ ها موجود باشد. بنابراین پیش‌ از آن که اقدام به خرید کنید حتما درباره محصول مورد نظر خود تحقیق نمایید.

ارائه های بدون رایانه از طریق USB

برخی از این ویدئو پروژکتورها می‌ توانند از طریق USB ارائه را انجام دهند. ارائه های پاورپوینت را می توان با استفاده از نرم افزار موجود به یک نوع فایل خاص تبدیل کرد تا امکان مشاهده آن ها از منبع USB فراهم شود. به همین صورت، پرونده های فیلم از طریق نرم افزار موجود می توان به پرونده های JPEG برای مشاهده از طریق USB منتقل کرد. این ویدئو پروژکتور ورودی از دوربین Casio Document را از طریق USB نیز قبول می کند. فایل های تصویری JPEG و BMP را می توان به صورت مستقیم از منبع USB مشاهده نمود.

تنظیم خودکار روشنایی 

برخی از این ویدئو پروژکتورها دارای یک سنسور روشنایی در بالای ویدئو پروژکتور هستند که آن سطح نور فضا را تشخیص می دهد و با تنظیم پروژکتور در حالت خودکار سازگار، روشنایی ویدئو پروژکتور را تنظیم می‌ نماید (افزایش و یا کاهش می‌دهد)‌.

نمایش فایل ها به صورت بی سیم از طریق دانگل کاسیو

با نصب نرم افزار AWIND’s MobiShow® در تلفن همراه هوشمند، می توان از طریق دانگل بی سیم دستگاه ویدئو پروژکتور، عکس ها و فایل های ارائه را که در SmartPhone ذخیره شده اند، ارائه کرد.

در آخر

ما سعی کردیم در این مقاله شما را با برند CASIO و همچنین ویدئو پروژکتور کاسیو و کاربرد آن و نیز قابلیت‌ های این دستگاه آشنا کنیم. چنان چه قصد خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات این کالا دارید، می‌ توانید با کارشناسان آی ژکتور در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه برای انجام یک خرید ایده‌ آل راهنمایی نمایند.

  • blogagency blogagency2022